alx Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Alles wat je binnen kunt krijgen. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Marco275 Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Citaat: 200kgs?Er zijn oorzaken buiten eten. Klopt er zijn mensen die door medische oorzaken wat dikker zijn, maar 200 kilo?? Origineel bericht van: Tonskidutch dus moet je binnen eten???? ciao
leo1949 Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Zweedse soldates eisen betere gevechts-beha's STOCKHOLM Normaal hebben alleen mannen moeite om een bh los te maken, maar soldates van het zweedse leger hebben klachten geuit over de sport-bh's die ze van het leger moeten dragen. De circa 500 vrouwen in het Zweese leger hebben via de soldatenvakbond geprotesteerd tegen de oncomfortabele bh's, die ze bovendien nog eens zelf moeten aanschaffen. Hun mannelijke collega's krijgen hun ondergoed gratis aangeboden door het leger. De legerleiding heeft beterschap beloofd. Er wordt nu een gevechts-beha ontwikkeld, die begin volgend jaar klaar moeten zijn. Bron: AD Ik stel voor dat we dan voor dit ontwerp gaan. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Jean-Claude Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 ziet er anders toch comfortabel uit DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gene 1225 Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 comfortabel ...? ja , zolang je die ingebouwde raketwerpers niet gebruikt tja , waar is de tijd dat vrouwen massaal hun bh's uitdeden als teken van " bevrijding " . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Neptunus Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Origineel bericht van: Jean-Claude ziet er anders toch comfortabel uit Nou, je zal er maar onder liggen hé! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
prutsie Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Hoe gek kan je het bedenken. Vast niet zo gek als in deze filmpjes: http://today.msnbc.msn.com/id/26184891/vp/32965304#32965304 Die was dus al vreemd, op naar de volgende: http://today.msnbc.msn.com/id/26184891/vp/32981776#32981776 Zo, nu gaak ik eerst eens een handje loten van alle loterijen kopen die ik kan vinden. Als dit mogelijk is dan is het ook mogelijk dat ik de hoofdprijs win groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
leo1949 Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Geplaatst: 24 september 2009 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Jean-Claude ziet er anders toch comfortabel uit Nou, je zal er maar onder liggen hé! Jaha ik dacht gelijk al aan Captain Jack Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
leo1949 Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Geplaatst: 25 september 2009 ----------- Geit baart mens in Afrika HARARE - In Zimbabwe is ophef en verwarring ontstaan over een geit die een mens zou hebben gebaard. Volgens de bevoegde gouverneur Machaya Jason is het schepsel het gevolg van seks met dieren, ook wel bestialiteit genoemd. Bron: De Telegraaf Ik ben het in iedergeval niet geweest. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Duwgati Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Ik vind vooral deze zin wel bijzonder: Citaat: Volgens de bevoegde gouverneur Machaya Jason is het schepsel het gevolg van seks met dieren, ook wel bestialiteit genoemd. "Bevoegd tot wat", vraag ik mij dan af
columbo Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 geen Geiten breiers maar Geiten neukers.en daar gaat onze belasting centen voor ontwikkelings hulp heen?Geen wonder dat wij hier weer eens de broekriem moeten aan halen,van Jan Peter Balkellende.
Fatfreddy Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 Origineel bericht van: columbo geen Geiten breiers maar Geiten neukers.en daar gaat onze belasting centen voor ontwikkelings hulp heen?Geen wonder dat wij hier weer eens de broekriem moeten aan halen,van Jan Peter Balkellende. Geen leuke reactie Columbo Generaliserend
vGnp Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Bron: NOS Teletekst vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Bangkok By Night Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Werd vermoord meisje in kebabvlees gedraaid ? De politie vreest dat een meisje van vertien vermoord werd en haar lijk verwerkt werd in kebabvlees. Charlene Downes was veertien toen ze in 2003 spoorloos verdween. De politie verdenkt de eigenaar van een kebabtent van moord op de Britse tiener. De bezitter van de eettent 'Funny Boyz' in Blackpool zou het meisje samen met een kompaan vermoord hebben. De politie vermoedt dat hij daarna het lijk verwerkt heeft in kebabvlees. Vandaag lopen de verdachten opnieuw vrij rond door een fout in het politieonderzoek. De ouders van het meisje reageren dan ook verontwaardigd. "De politie heeft ons in de steek gelaten", zeggen ze. Source: Hln Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
leo1949 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Geplaatst: 7 november 2009 Nu nog een leuk huisje zoeken in Kazachstan. Bron: Nos teletekst Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten