Ga naar inhoud


Topic voor bizar nieuws


leo1949

Aanbevolen berichten

Alles wat je binnen kunt krijgen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

Zweedse soldates eisen betere gevechts-beha's

 

STOCKHOLM

Normaal hebben alleen mannen moeite om een bh los te maken, maar soldates van het

zweedse leger hebben klachten geuit over de sport-bh's die ze van het leger moeten dragen.

 

De circa 500 vrouwen in het Zweese leger hebben via de soldatenvakbond geprotesteerd

tegen de oncomfortabele bh's, die ze bovendien nog eens zelf moeten aanschaffen.

Hun mannelijke collega's krijgen hun ondergoed gratis aangeboden door het leger.

 

De legerleiding heeft beterschap beloofd.

Er wordt nu een gevechts-beha ontwikkeld, die begin volgend jaar klaar moeten zijn.

 

Bron: AD

 

Ik stel voor dat we dan voor dit ontwerp gaan. smile

 

Fembots_2_APIMOM.jpg

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gek kan je het bedenken. Vast niet zo gek als in deze filmpjes:

 

http://today.msnbc.msn.com/id/26184891/vp/32965304#32965304

 

Die was dus al vreemd, op naar de volgende:

 

http://today.msnbc.msn.com/id/26184891/vp/32981776#32981776

 

Zo, nu gaak ik eerst eens een handje loten van alle loterijen kopen die ik kan vinden. Als dit mogelijk is dan is het ook mogelijk dat ik de hoofdprijs win smile

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Jean-Claude
ziet er anders toch comfortabel uit cool


Nou, je zal er maar onder liggen hé! blush


Jaha ik dacht gelijk al aan Captain Jack

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

----------- Geit baart mens in Afrika

 

HARARE -

 

In Zimbabwe is ophef en verwarring ontstaan over een geit die een mens zou hebben gebaard.

Volgens de bevoegde gouverneur Machaya Jason is het schepsel het gevolg van seks met dieren,

ook wel bestialiteit genoemd.

 

Bron: De Telegraaf

 

Ik ben het in iedergeval niet geweest. laugh

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

 

Werd vermoord meisje in kebabvlees gedraaid ?

 

De politie vreest dat een meisje van vertien vermoord werd en haar lijk verwerkt werd in kebabvlees. Charlene Downes was veertien toen ze in 2003 spoorloos verdween. De politie verdenkt de eigenaar van een kebabtent van moord op de Britse tiener.

 

De bezitter van de eettent 'Funny Boyz' in Blackpool zou het meisje samen met een kompaan vermoord hebben. De politie vermoedt dat hij daarna het lijk verwerkt heeft in kebabvlees. Vandaag lopen de verdachten opnieuw vrij rond door een fout in het politieonderzoek. De ouders van het meisje reageren dan ook verontwaardigd. "De politie heeft ons in de steek gelaten", zeggen ze.

 

Source: Hln

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...