vincent1971 Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Origineel bericht van: leo1949 Nu nog een leuk huisje zoeken in Kazachstan. Bron: Nos teletekst Ben benieuwd als ze een Nederlands paspoort willen dat ze dan ook een inburgeringscursus moeten doen Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Lambik61 Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Past wel in het regeringsbeleid. Nederlanders uitknijpen en wegpesten en kansarme allochtonen binnen halen. Over hoeveel jaar is Nederland een ontwikkelingsland? ;-) CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Busje komt zo Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Origineel bericht van: vincent1971 Origineel bericht van: leo1949 Nu nog een leuk huisje zoeken in Kazachstan. Bron: Nos teletekst Ben benieuwd als ze een Nederlands paspoort willen dat ze dan ook een inburgeringscursus moeten doen Deze cursus is bij jou in ieder geval geen daverend succes geweest. .
D.Quijote Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 In de London Times krant dit bericht: Een 'eigen' prachtige uitgedachte pensioen regeling..... Buiten de Engelse Bristol Dierentuin is een parkeer terrein voor 150 autos en 8 bussen Voor 25 jaar was het parkeer geld geregeld door een beleefde parkeer agent Parkeren voor autos: £1 Parkeren voor bussen: £5 Op een dag na 25 jaar zonder EEN dag werk te hebben gemist kwam deze man niet opdagen dus de dierentuin directie telefoneerde de Bristol Gemeente Raad met de vraag of zij een ander parkeer agent konden sturen. De Bristol Gemeente Raad deed een onderzoek en antwoorde dat het een zaak van de dierentuin is en niet van de Gemeente. De Dierentuin Directie adviseerde de Gemeente Raad dat deze parkeer agent een employee is van de Gemeente De Gemeente schreef terug met het bericht dat deze parkeer agent NOOIT bij de Gemeente in dienst is geweest....... .......Ondertussen in zijn Villa ergens bij de zonnige kust van Spanje..... woont een man die op eigen kosten een parkeer meter bij de dierentuin heeft geinstalleerd; en dan gewoonweg iedere dag kwam opdagen om parkeergeld te innen.... De dierentuin schatte zijn 'inkomsten' op £ 670 per dag - voor 25 jaar...... dus voor 7 dagen per week - dit bedrag komt dan op £ 244.550 per jaar £ 6.113.750 miljoen over 25 jaar....! Geen enkele ziel in Engeland weet zijn naam, dus een slimme jongen of een kleine zelfstandige hoe je het maar bekijkt...!!! Dat hij maar lang van zijn pensioen M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
vGnp Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 En (helaas, want het is een prachtverhaal) uit this is bristol.co.uk: Urban myth of the Bristol Zoo parking attendant Monday, June 15, 2009, 07:00 It's a story which has been circulated on the internet for months and made people around the world chuckle from behind their computer screens. Touted as a genuine news article, the tale of a Bristol Zoo parking attendant who lined his own pockets with customers' cash for 23 years before going missing with the loot has set cyberspace alight. But the Evening Post can confirm the story, which has been emailed to thousands of people across the globe in recent months, is nothing more than an urban myth – and the real attendants say the joke is starting to wear thin. Our newsroom, as well as the offices of Bristol Zoo, has been inundated with messages asking if the story is true, particularly as some versions say it has recently appeared in the Evening Post. The story has been published on many blogs and forums on the internet and even caught the attention of the police after one person who read it made a complaint. The story in the email being circulated states the car park at Bristol Zoo has been manned by a single attendant for the past 23 years, who had taken advantage of a mix-up between the zoo and the city council over who was responsible for the operation to collect drivers' money for himself before retiring on the proceeds. Bristol Zoo insists there has never been any confusion over parking attendants and says it has several attendants and more than one car park – none open to coaches. A version of the story did appear in the Evening Post two years ago – in a feature on urban myths published to coincide with April Fools' Day. Parking attendant Cliff Smith, 58, who was on duty at the Clifton Down car park yesterday, said: "I've worked here for about five years and it was about two years ago that this email started to circulate. It was around April time, which might explain things, but we didn't really take much notice of it. "Then in about April of this year it appeared again. Someone mentioned it to me, then a couple of zoo members said it had been circulated around their companies. "Three days later a policeman turned up because it had gone to Bath and North East Somerset Council and someone there had told the police. "It's getting a bit boring now but it still seems to going around." vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
looney2 Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Een goede vriend van mij stuurt mij onderstaand zijn relaas, dat ik jullie niet wil onthouden... De harde waarheid . Mijn moeder, die in een bejaardentehuis verblijft, wil ik z.s.m. laten overplaatsen naar de gevangenis. Of ik gek geworden ben...? Leest en huivert...: - Mijn moeder zit in een kamertje evenzo groot als een cel in de gevangenis. - Zij krijgt 2x per dag een kopje koffie te drinken, limonade is te duur; zij moet om te eten drie maal naar de zaal sukkelen, en gewoon eten wat de pot schaft. - Dokter en medicatie tegen extra betaling. - Als het mooi weer is mag ze eenmaal per 14 dagen mee gaan wandelen ( in de rolstoel ), echter alleen als er genoeg personeel is..., of er per ongeluk een vrijwilliger voorhanden is. Indien er geen vrijwilligers waren die zich inzetten voor het goede doel, dan zag het er nog beroerder uit. - Haar wassen moet ze door familie laten doen, of er flink voor bijbetalen, max. 1x per week even in een bad, mits genoeg personeel. - Kleding moet ze zelf kopen. Ik kan de lijst nog veel langer maken!! Daarvoor betaalt moeder meer dan 1000 euro per maand, netto wel te verstaan. ! Onze gevangenen daarentegen: - krijgen 3 maal per dag gratis te eten in de cel ( keuzemenu ). - mogen alle dagen wandelen en gratis sporten. - krijgen gratis kleding en die wordt voor hen gratis gewassen. - krijgen gratis methadon en andere medicatie. - krijgen - op aanvraag - gratis bezoek van een dokter. - koffie of warm water ( in thermoskan ) worden 2 maal per dag gratis gevuld. - servies en bestek zijn gratis en wordt ook gratis afgewassen. - hebben gratis tv in de cel met talloze zenders, en hoeven hiervoor niet te betalen. - kunnen indien ze nog willen werken nog tot 250 euro per maand verdienen. Er is in de gevangenis meer personeel dan gevangenen. En dat kost de gevangenen 0,00 euro. Zij moeten streng bewaakt worden of ze gaan lopen! Moeder kan al lang niet meer lopen. Op gebied van netheid kan ik in het gevang van de grond eten terwijl bij moeder de stofvlokken al weken in de hoekjes blijven liggen. Vanwege zichzelf vervuilende oudjes, die vaak urenlang in hun luiers met eigen uitwerpselen liggen voordat zij verschoond worden, stinkt het bij moeder dag en nacht naar stront en pies... Dit is geen verwijt aan het personeel . Je kunt geen groot gebouw schoonhouden met maar een paar mensen. Je kunt geen 57 hulpbehoevende oudjes dag en nacht verzorgen met een paar verpleegsters. Wat hebben onze oudjes misdaan dat zij daar moeten zitten en hun kinderen moeten bijpassen ? Is er misschien ook prijscontrole in de tehuizen ? Kan iemand mij een beperking opnoemen die een gevangene heeft ten opzichte van onze bejaarde ouders of grootouders, ( behalve "opendeurdagen" ) en dat allemaal gratis. Brave mensen worden gestraft om misdadigers te onderhouden en belonen - waar zijn ze toch mee bezig...! En dit moeten wij allemaal maar goed vinden ? WIE PRAAT ER IN DIT LAND TOCH STEEDS OVER NORMEN EN WAARDEN...?, DAAR IS TOCH AL LANG GEEN SPRAKE MEER VAN..., IK KRIJG MOEDER NIET MEER UITGELEGD DAT ER GEEN GELD MEER IS VOOR PERSONEEL; ZIJ VRAAGT MIJ DAN HOE HET ZIT MET DE MILJARDENSTEUN AAN BANKEN, DE MANAGERS EN DE BONUS- EN GRAAICULTUUR... EN DE VERKOOP VAN BIJVOORBEELD ENERGIEBEDRIJVEN AAN HET BUITENLAND...; GODDANK HEEFT ZIJ NOG GEEN ALTZHEIMER EN HEEFT HET GELIJK VOLLEDIG AAN HAAR ZIJDE ALS ZIJ MET BETRAAND GEZICHT MOMPELT: "MIJN ZOON, ONS LAND IS TOCH GEWOON VERKWANSELD...?" STA DUS OP EN LAAT NU UW STEM GELDEN ! STOP UW OUDERS IN DE CEL ! ( Veel beter verzorgd en zij en U betalen niets,nakkes, nada...). ER IS IMMERS PLAATS GENOEG IN DE GEVANGENISSEN TEN GEVOLGE VAN DIE VERMALEDIJDE EN LACHWEKKENDE TAAKSTRAFFEN... BINNEN AFZIENBARE TIJD ZIJN ER WEER VERKIEZINGEN. DENK OVER BOVENSTAANDE MAAR EENS HEEL GOED NA ALS U IN HET STEMHOKJE STAAT... PER SLOT VAN REKENING WORDT OOK JIJ, NET ALS IEDER ANDER, IEDERE DAG EEN DAGJE OUDER EN KOMT EEN VERBLIJF IN EEN BEJAARDENHUIS ( OF MISSCHIEN WEL GEVANGENIS ) IEDERE DAG EEN STAPJE DICHTERBIJ... HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gene 1225 Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Een gevangene kost ca. 5000 euro per maand ; ( ref.: 30 miljoen per jaar om 500 belgische gevangenen in Nederland op te vangen ) Bank-topmannen verdienen dikke bonussen terwijl hun banken door overheid gesubsidieerd worden . Electrabel verdient miljarden , maar betaald geen belastingen . Politici cummuleren dat het een lust is en ontvangen al een dikke maandwedde . Vul maar aan .... Triest , maar ik denk dat er geen "beter" systeem bestaat dan wat we nu hebben . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
GeniusX Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 De harde waarheid is dat jij, je moeder niet in huis wil nemen en haar wegstopt op een kamertje. Vervolgens ga je hier moord en brand schreeuw. Moeten we geld over maken of wat.............. Ja ik weet ook wel dat de directeur 4 x de Balkende norm verdiend en alleen achter de zustertjes aan zit. Of je verkoopt de auto, of je laat haar een bank overvallen.
Fatfreddy Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 De harde waarheid is dat jij blijkbaar het moraal van het verhaal niet begrijpt.
looney2 Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Simpel gewiegd en nooit wat bij geleerd. jammer. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
GeniusX Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Laat dat nu net mijn gedachte zijn geweest. toen ik het z.g.n. bizarre relaas las. Ach, ja ieder zijn meug.
Moderator ceesv Geplaatst: 23 november 2009 Moderator Geplaatst: 23 november 2009 Origineel bericht sat4all d.d. 1 september 2009 >Klik< Origineel bericht van: leo1949 Dit is vanmiddag echt gebeurd, een ernstig ongeluk op de A7 bij Wognum. Een motoragent die het verkeer zou regelen is aangereden en zwaar gewond geraakt. Op het filmpje is het ongeluk zelf te zien en het ziet er nogal heftig uit. Het slachtoffer is inmiddels gelukkig buiten levensgevaar Video van ongeluk motoragent Uit de krant van 21 november. De motoragent en de automobilist, die betrokken waren bij dit ongeluk, worden niet vervolgd. Beide betrokkenen kan verweten worden, dat zij het verkeer in gevaar brachten. De motoragent is door zware verwondingen zelf het voornaamste slachtoffer. De automobilist had te weinig tijd om te reageren. Dit kwam ondermeer doordat de vrachtwagen die voor hem reed hem het zicht ontnam. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast hummiesat Geplaatst: 23 november 2009 Geplaatst: 23 november 2009 Origineel bericht van: ceesv De automobilist had te weinig tijd om te reageren. Dit kwam ondermeer doordat de vrachtwagen die voor hem reed hem het zicht ontnam. Oh, en Koos Spee doet in iedere aflevering van Wegmisbruikers voor de kat zijn vagina zijn relaas tegen bumperkleven? Daar komt nog bij dat die aap in die gele Seat niet de eerste, maar de 2e auto achter die vrachtwagen was. De bruine Astra(?) die direct achter de vrachtwagen kon wel bijtijds naar de linker baan.
GeniusX Geplaatst: 23 november 2009 Geplaatst: 23 november 2009 Dat die "aap" niet direct achter de vrachtwagen zat, betekend dus dat hij niet aan het kleven was achter die vrachtwagen. Dit is geen kleefongeluk, maar een persoon (agent) die midden op de rijbaan stil staat. De bestuurder werdt hier niet op voorbereid, maar er had bij hem wel een bel moeten rinkelen, wanneer een vrachtwagen naar links uitwijkt.
Gast hummiesat Geplaatst: 23 november 2009 Geplaatst: 23 november 2009 Juist omdat ie niet kleefde is het nog erger. Zoals al gezegd, de bestuurder van auto die direct achter de vrachtwagen reed was wel capabel om op tijd zonder problemen naar links te gaan. En dat op zo'n 3 vrachtwagenlengtes voor de agent. En als je voor je een vrachtwagen naar de linkerbaan ziet gaan gevolgd door een auto zou dat stof tot nadenken moeten geven. Ik kan als ik het filmpje bekijk maar tot 1 conclusie komen en daarbij heeft die coureur in de gele auto mijn inziens iets anders gedaan dan het hoofd bij het autorijden houden.
Aanbevolen berichten