vladimirke Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Origineel bericht van: Bigfoot Zouden de Belgen echt bang zijn dan we hun land binnenvallen? Dat doen jullie al een aantal jaren. Dank zij de Nederlandse allochtoon is het kopen van een lapje bouwgrond of een huis hier in de grensstreek zo goed als onbetaalbaar geworden voor onze kinderen.
Bigfoot Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Bij ons is het ook niet goedkoop hoor! Maar goed, ik kan het wel begrijpen, jullie hebben ook geen hypotheekrente-aftrek toch? Aan de andere kant, op die manier gaat wel het nivo van de buurt omhoog!
vladimirke Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Origineel bericht van: Bigfoot Aan de andere kant, op die manier gaat wel het nivo van de buurt omhoog! Was dat maar waar.
Mojo Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Origineel bericht van: vladimirke Origineel bericht van: Bigfoot Zouden de Belgen echt bang zijn dan we hun land binnenvallen? Dat doen jullie al een aantal jaren. Dank zij de Nederlandse allochtoon is het kopen van een lapje bouwgrond of een huis hier in de grensstreek zo goed als onbetaalbaar geworden voor onze kinderen. Dat zie je verkeerd Vladimirke. De nederlandse allochtonen komen welvaart brengen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast Kimble Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Origineel bericht van: vladimirke Origineel bericht van: Bigfoot Zouden de Belgen echt bang zijn dan we hun land binnenvallen? Dat doen jullie al een aantal jaren. Dank zij de Nederlandse allochtoon is het kopen van een lapje bouwgrond of een huis hier in de grensstreek zo goed als onbetaalbaar geworden voor onze kinderen. Ook "steunen" we jullie economie door tabakswaar, brandstof, drank, vuurwerk etc etc bij jullie te halen. Snap alleen niet waarom er relatief veel Belgen hun geld komen doneren aan de kledingwinkels in Breda (Getuige het aantal Belgische kentekens in de stad). Of gaat het om het Bourgondische eten
Digipaps Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Origineel bericht van: Mojo Origineel bericht van: vladimirke Origineel bericht van: Bigfoot Zouden de Belgen echt bang zijn dan we hun land binnenvallen? Dat doen jullie al een aantal jaren. Dank zij de Nederlandse allochtoon is het kopen van een lapje bouwgrond of een huis hier in de grensstreek zo goed als onbetaalbaar geworden voor onze kinderen. Dat zie je verkeerd Vladimirke. De nederlandse allochtonen komen welvaart brengen Heet zoiets geen ontwikkelingshulp?? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
JosFop4Sat Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Origineel bericht van: Kimble Origineel bericht van: vladimirke Origineel bericht van: Bigfoot Zouden de Belgen echt bang zijn dan we hun land binnenvallen? Dat doen jullie al een aantal jaren. Dank zij de Nederlandse allochtoon is het kopen van een lapje bouwgrond of een huis hier in de grensstreek zo goed als onbetaalbaar geworden voor onze kinderen. Ook "steunen" we jullie economie door tabakswaar, brandstof, drank, vuurwerk etc etc bij jullie te halen. Snap alleen niet waarom er relatief veel Belgen hun geld komen doneren aan de kledingwinkels in Breda (Getuige het aantal Belgische kentekens in de stad). Of gaat het om het Bourgondische eten Ik woon zelf tussen Bergen op Zoom en Roosendaal en ondanks dat ze daar de coffeeshops gesloten hebben, zie je toch nog steeds veel "wit met rode - kentekenplaten". "Zoekt en Gij zult vinden" 't Zal 'r plezant zijn zenne ! You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Moderator ceesv Geplaatst: 12 april 2010 Moderator Geplaatst: 12 april 2010 Origineel bericht van: vladimirke Dat doen jullie al een aantal jaren. Dank zij de Nederlandse allochtoon is het kopen van een lapje bouwgrond of een huis hier in de grensstreek zo goed als onbetaalbaar geworden voor onze kinderen. Ahum, Zijn het dan niet diezelfde Belgen, die die eerst die grond of dat huis voor heel veel geld aan die Nederlanders verkopen? Hetzelfde hoor je ook op het franse platteland! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
vladimirke Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Origineel bericht van: ceesv Ahum, Zijn het dan niet diezelfde Belgen, die die eerst die grond of dat huis voor heel veel geld aan die Nederlanders verkopen? Neen, dat zijn Belgen die wel grond of een huis hebben en verkopen. Degenen die dan willen kopen halen het niet tegen de iets meer biedende Nederlanders.
Moderator ceesv Geplaatst: 12 april 2010 Moderator Geplaatst: 12 april 2010 Maar die verkopende belgen moeten het toch niet verkopen aan die nederlanders voor meer geld? Ze kunnen het toch ook verkopen aan de iets minder betalende Belg? Wat ik wil zeggen, er zijn 2 partijen nodig voor de transactie, daarom veroorzaken beiden het probleem. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
vladimirke Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Je hebt wel een punt maar de verkoper wil toch steeds het hoogste bod denk ik. Maar we gaan veel te ver off-topic nu. Schietende militairen dus. http://www.hbvl.be/limburg/bocholt/burgemeester-bocholt-vraagt-excuses-voor-legeroefening.aspx
Clarke Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: leo1949 Nederlands leger zorgt voor onrust in België Natuurlijk zijn die Belgen bang voor het Nederlandse leger. Ik zou me ook niet happy voelen met allemaal gewapende drugsgebruikers in mijn straat.
JosFop4Sat Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: Clarke Origineel bericht van: leo1949 Nederlands leger zorgt voor onrust in België Natuurlijk zijn die Belgen bang voor het Nederlandse leger. Ik zou me ook niet happy voelen met allemaal gewapende drugsgebruikers in mijn straat. [off-topic:] Het zijn wel de Belgen die hier de buurt onveilig maken met hun wit met rode (kentekenplaten?) en alle Nederwiet hier opkopen. Hiermee drijven zij de prijzen weer op en is de cirkel rond. [on-topic] You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
vladimirke Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Nederlandse excuses dus. http://www.hbvl.be/limburg/bocholt/nederlandse-excuses-voor-militaire-oefening.aspx
Aanbevolen berichten