Gast azboxhd Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 azbox elite hd heeft de crash test na een week niet doorstaan'.
D_liver Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 hebben we de basher weer Ik wil je hierbij ff feliciteren met dit formidabele nietszeggende bericht 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
MagicOnline Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Ik neem dan aan dat je alles goed gedocumenteerd hebt van de test. Deel je bevindingen eens zou ik zeggen. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast azboxhd Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 hij crasht bij het sat SCANNEN op 7 gr oost naar 4.2.2 uit zendingen.
edje-ken Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 sorrie maar jouw berichten neem ik niet meer serieus. Ik lees van jouw alleen maar berichten dat de box niet goed is. koop nou gewoon eens een CD goedgekeurde box en blijf van de azbox af. dan ben jij blij en wij ook. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Satlook Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Citaat: koop nou gewoon eens een CD goedgekeurde box en blijf van de azbox af. Dan moet " azboxhd" zijn naan veranderen in " Philips DSR7121" by the way, mijn az heeft nog nooit een Crash of spontane reboot gehad. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
soktic Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Laat iedereen gewoon in zijn waarde, als hij het een baggerding vind dan mag dat van mij (ik heb er zelf nooit 1 gezien ). En als iemand hem geweldig vind kan ook. Maar waarom iemand voor basher uitmaken?. Er is niets irritanter dat iedereen roept hoe goed die wel niet is, en jouw box loopt steeds vast...
Gast azboxhd Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 als er 1 vast loopt dat kan maar als er meer dan 1 vast loopt dan is het geen toeval meer.
soktic Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Ik heb hier (op het forum) ook wel eens gelezen dat het aan de gebruiker zou liggen.. Mijn stelling is: als ie daardoor kan vastlopen, is de software NIET goed. Bovendien vind ik negatieve beoordelingen ook waardevol, als je overweegt deze receiver te kopen, weet je nu dat ie kan vastlopen. Volgens mij kan bijna elke receiver vastlopen overigens ( behalve mijn ufs910, dat ding is oersaai, werkt altijd hahaha)
Gast azboxhd Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 dat probeer ik ze ook aan het verstand te brengen maar dat lukt niet erg.
grotegok Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Origineel bericht van: azboxhd dat probeer ik ze ook aan het verstand te brengen maar dat lukt niet erg. dat het aan de gebruiker kan liggen? ja, mee eens....
Snuffer Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Ik heb hier in die ruim 3 maanden nog noit een crash gehad op die mannier. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Lithion Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Origineel bericht van: soktic Bovendien vind ik negatieve beoordelingen ook waardevol, als je overweegt deze receiver te kopen, weet je nu dat ie kan vastlopen. Als je als gebruiker daarvoor dan 5 topics moet starten om telkens een kort bericht te plaatsen dat een azbox niet goed is, zonder ook maar een woordje uitleg, dan wordt die beoordeling snel waardeloos.
Gast Willy-NL Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Hallo, Zonder firmware vermelding heeft dit bericht weinig nut. Ik kan ook wel roepen dat iets niet werkt terwijl het mss opgelost is in nieuwere versies. De manier van firmware laden blijft ook een punt. Probeer eens nieuwste firmware en dan op de volgende manier installeren: Firmware d/l. Firmware op USB stick zetten. USB stick in de Azbox HD. Reboot. In update menu optie 4 kiezen. Na optie 4 optie 1 kiezen. Na updaten USB stick eruit. Daarna fabrieksinstellingen herstellen. Succes
soktic Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Daar zit wel wat in, firmware versie erbij . Dan mag ie niet vastlopen hoor. Ik snap ook wel dat mensen gewend zijn aan vastlopers, neem bijvoorbeeld de Windows OS serie . Dus firmware versie erbij, en dan mag TS gewoon zeggen dat ie steeds vastloopt toch jongens ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen