Ga naar inhoud


MGM verdwenen ?


Poolster

Aanbevolen berichten

Ik heb een abonnement op de themakanalen van canaldigtal op 23 oost waar ook MGM bij zit 2 juli 21.00 uur wil ik naar een film kijken, wat schetst mijn verbazing zit er opeens het gesprek op dat kanaal.Na veel zoeken en scannen vond ik MGM terug op 19 oost op het kanaal: Action?/etalage,sifi,dit allemaal zonder aankondiging.

Kan dit zomaar ik heb toch voor een bepaald paket gekozen ik zit helemaal niet op het gesprek te wachten spreken dat doen ze maar op de radio.

Gegroet Poolster

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Stond afgelopen maand al in de nieuwsbrief en zijn al veel postings over geweest.

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poolster
Ik heb een abonnement op de themakanalen van canaldigtal op 23 oost waar ook MGM bij zit 2 juli 21.00 uur wil ik naar een film kijken, wat schetst mijn verbazing zit er opeens het gesprek op dat kanaal.Na veel zoeken en scannen vond ik MGM terug op 19 oost op het kanaal: Action?/etalage,sifi,dit allemaal zonder aankondiging.
Kan dit zomaar ik heb toch voor een bepaald paket gekozen ik zit helemaal niet op het gesprek te wachten spreken dat doen ze maar op de radio.
Gegroet Poolster

Ik zou toch eerst even rondneuzen op dit forum voordat ik zoiets
zou roepen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
MGM is verhuisd naar de Astra-1 op de oude plek van ActionNow!/Etalagekanaal.

Je valt in herhaling. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
De nieuwsbrief komt misschien bij 10% van de CanalDigitaal abonnees.
Dus krijgt een ruime onvoldoende wat distrubutie van de brief betreft.


Om nog maar niet te spreken van de leesbaarheid van dat ding. Ik heb herhaaldelijk een poging ondernomen om het te lezen, maar meestal verdwijnt 'ie binnen de kortste keren in het digitale ronde archief.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poolster
laugh Er is nu geen probleem meer alleen had ik donderdag de film gemist omdat ik moest zoeken waar hij gebleven was,ik vind het wel prettig dat hij op 19 o zit daar staat mijn draaibare schotel toch meestal op.
Gr.Poolster

In het vervolg eerst dus even tot tien tellen dan maar.. cool

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Poolster
laugh Er is nu geen probleem meer alleen had ik donderdag de film gemist omdat ik moest zoeken waar hij gebleven was,ik vind het wel prettig dat hij op 19 o zit daar staat mijn draaibare schotel toch meestal op.
Gr.Poolster

In het vervolg eerst dus even tot tien tellen dan maar.. cool


Tot tien tellen was helemaal niet nodig geweest als CanalDigitaal dit
van te voren aan zijn gebruikers laat weten.
Lijkt mij een normale zaak, zelfs voor een monopolist op de satelliet.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaand bericht staat al vanaf 29 mei bij 'meer nieuws' op de site van Canal Digitaal. Daar staat het toch duidelijk vermeld. laugh

 

Zenderwijzigingen

 

Op het gebied van het zenderaanbod zullen een aantal wijzigingen plaatsvinden. Ook zullen sommige zenders voortaan te ontvangen zijn via een andere satellietpositie.

 

• Vanaf 31 mei 2009 zal Action Now stoppen met de uitzendingen;

 

• Vanaf 3 juni 2009 zullen Playboy TV en het Etalagekanaal niet meer worden doorgegeven;

 

Met ingang van 3 juni 2009 verhuist MGM naar ASTRA 19,2 in plaats van Etalagekanaal/ActionNow! en zal voortaan onderdeel zijn van het Familie-pakket. De zender zal een maand op de nieuwe alsmede op de oude positie worden aangeboden. Nieuwe gegevens: ASTRA 19,2 12574 H 22000 5/6.

 

• BiB (Body in Balance) verhuist per 3 juni 2009 naar ASTRA 23,5. BiB zal beschikbaar zijn 's ochtends tussen 06:00u tot 12:00u. Nieuwe gegevens: ASTRA 23,5 11739 V 27500 3/4.

 

• Film 1.3 zal met ingang van begin juni via ASTRA 23,5 24 uur per dag te zien zijn. Aanvullende gegevens: ASTRA 23,5 11739 V 27500 3/4. Het huidige signaal op ASTRA 19,2 (van 19:00u tot 07:00u) wordt voorlopig gehandhaafd.

 

29 mei 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Onderstaand bericht staat al vanaf 29 mei bij 'meer nieuws' op de site van Canal Digitaal. Daar staat het toch duidelijk vermeld. laugh


Met hun site bereiken ze nauwelijks klanten.
Als berichtgeving dus duidelijk een onvoldoende.
Tekst in beeld met de verandering dan is iedere gebruiker van dat kanaal op de hoogte.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...