Johan45 Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Met zulke vrienden heeft CanalDigitaal geen vijanden meer nodig. Alles wat ze verkeerd doen wordt met de mantel der liefde bedekt. En straks maar ach en wéé roepen als de prijzen omhoog moeten door gebrek aan inkomsten omdat de abonnees hard hollend de satelliet provider inruilen voor een provider die wel naar de klant luisterd. Vult u rustig aan !!!
Poolster Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Geplaatst: 9 juli 2009 Na dat ik een boze E-mail naar CD gestuurd had kreeg ik de nieuwsbrief. gr.Poolster
chukky2 Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Denken jullie dat nu iedereen gelijk mezelf(ik doe het dus wel) en vele ander uren naar forums enz... zitten te lezen? Ik denk zelfs dat 70 procent niets afweet wat canaldigitaal allemaal uithaald.
Gene 1225 Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 De laatste maanden kan je maar best alle dagen op dit forum komen kijken anders weet je echt niet meer wat er allemaal gaande is bij CD en TVV : zenders weg , beelduitval dagen achter mekaar , problemen met nieuwe kaart/ codering en rekeningen die je niet moet betalen . Gisteren nog werkte mijn epg niet goed en was de helft van de zenders waarvoor ik betaal op zwart : je denkt dan natuurlijk dat er iets fout is met je ontvanger tenzij je hier komt om vast te stellen dat alles te wijten is aan CD/TVV . In een opstartfase ken je daar nog enigzins mee leven maar nu wordt het toch echt wel tijd om orde op zaken te stellen . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen