Gast waterman Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Hoe krijg ik de ondertiteling er bij het is ts
Gast waterman Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 niemand waar ik dat moet instellen met afstandsbedienig ken ik dat nergens vinden. wie weet waar ik moet zoeken.
boaz Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Denk toch echt dat je wat meer info moet geven, want wat wil je nu eigenlijk? VLC draait op een PC niet op de dreambox. Als je ts bestanden op je PC wilt weergeven moet je in VLC opgeven waar de ondertitelbestanden staan. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast waterman Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 ik speel het af op de dreambox. beeld zeer goed maar geen ondertiteling.
boaz Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Je moet toch meer informatie geven, nu is het raden, maar kennelijk speel je bestanden op je PC af door te streamen naar je box. Ook in dit geval moet je in VLC aangeven dat de ondertitelsbestanden moeten worden toegevoegd, staat op één van de tabbladen. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Laverda Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 welk bron bestand gebruik je? dvd of iets anders, voor ondertiteling met vlc zijn meerdere oplossingen mogelijk, maar wel even uitleggen wat je precies gedaan hebt. Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
boaz Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Origineel bericht van: Laverda welk bron bestand gebruik je? dvd of iets anders, voor ondertiteling met vlc zijn meerdere oplossingen mogelijk, maar wel even uitleggen wat je precies gedaan hebt. Da's nu net zo'n beetje het enige dat hij vermeld, ts bestand. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
labutes Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Origineel bericht van: waterman ik speel het af op de dreambox. beeld zeer goed maar geen ondertiteling. Waterman, hoe heb je dreambox ingesteld om films kunnen kijken via vlc in je dream? Ik heb van alles en nog wat geprobeerd en is bij mij niet gelukt. grt labuteS
Gast waterman Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 vlc installeren op je dream. vlc opstarten op je comp. dan naar je dream vlc. dan zie je de mappen staan van je comp. dan ga je naar de map waar de film op staat.
bramj Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Origineel bericht van: labutes Origineel bericht van: waterman ik speel het af op de dreambox. beeld zeer goed maar geen ondertiteling. Waterman, hoe heb je dreambox ingesteld om films kunnen kijken via vlc in je dream? Ik heb van alles en nog wat geprobeerd en is bij mij niet gelukt. grt labuteS Misschien heb je hier wat aan klik Groet Bram
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen