Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Toxic [Q]:

Het is even wennen aan het nieuwe board en dat doet het al en volgens mij is het prima.

Eén verandering vind ik geen verbetering.

Belangrijke topics sla ik op in een bestand en wanneer ik dan in dit bestand onder elk opgeslagen HTM-bestand weer lees dat ik welkom ben op Sat4All, dan vind ik dat dit ten koste gaat van de leesbaarheid.

Ik weet niet hoe anderen dit ervaren, maar voor mij mag dit weggelaten worden.

Gr. De realist

Mijn actie hoort bij Jouw reactie.

Hart. gr. v/d realist

Geplaatst:

Ik bedoel dus dat je bij het selecteren van zo'n bestand iedere keer zoveel tekst voor je krijgt.

Hart. gr. v/d realist

Geplaatst:

Ik bedoel dus dat je bij het selecteren van zo'n bestand zoveel tekst voorgeschoteld krijgt

Hart. gr. v/d realist

Geplaatst:

Volgens mij bedoeld hij dit stukje HTML tekst :

<title>Bekijkt de lijst met berichten - Welkom op SAT4ALL</title>

Geplaatst:

Dat kan ik helaas niet veranderen.

Als je je favoriete onderwerpen op de site snel terug wilt vinden, kun je die in je profiel opslaan. Informatie daarover vind je in het FAQ en anders met een beetje gezond verstand en een paar kleine testjes:-))

Meer kan ik niet voor je betekenen helaas.

Groetuh,

Toxic[Q]

Geplaatst:

Omdat ik via een analoge lijn op het het board ben, ga ik pagina's opslaan om ze later "off line" te bekijken (spaart telefoontikken.)

Sla ik ze op als een volledig web-dokument, dan zie ik onder de betreffende iconen naast de naam v/h onderwerp ook elke keer "welkom op Satt4all" staan.

Doe ik dit met de optie "Webarchief voor e-mail" dan , dan komt onder het icoontje naast de naam elke keer "Forums powered by Satt4all" te staan.

Dit bedoel ik dus.

Gr. v/d realist.

Hart. gr. v/d realist

Geplaatst:

Ik heb zojuist dit onderwerp opgeslagen met IE 6.0 d.m.v. -> Bestand -> opslaan als -> Webpagina Volledig.

Dan wordt er 1 html pagina en een map met afbeeldingen opgeslagen en dat werkt uit de kunst.

Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.