Ga naar inhoud


Proefabonnement eredivisie live


sat rulez

Aanbevolen berichten

Ik heb 'n proefabonnement eredivisie live dat 1 juli in ging voor twee maanden. Maar ik heb geen ontvangst.

 

Heb 'n basis abonement, nieuwe kaart en de tv al half uur op sbs6 gehad, maar geen resultaat. Ik zie op mijn canaal digitaal ook niets dat ik moet activeren.

 

Heb gebeld en gemailt naar CD maar geen antwoord gekregen. Zijn er mensen die deze proef ook hebben en waar het wel werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben die proef begin mei aangegaan (toen voor drie maanden)en had na enkele minuten beeld. Maar nu zijn er wat problemen met seca3 moest net ook weer heractiveren. Maar binnen enkele minuten beeld.

Met eredivisie live werkend. Ik heb het proefabbo na 25 dagen opgezegd. Maar dus gedurende de drie maanden proefperiode heb ik nog steeds beeld.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sat87
Ik ben die proef begin mei aangegaan (toen voor drie maanden)en had na enkele minuten beeld. Maar nu zijn er wat problemen met seca3 moest net ook weer heractiveren. Maar binnen enkele minuten beeld.
Met eredivisie live werkend. Ik heb het proefabbo na 25 dagen opgezegd. Maar dus gedurende de drie maanden proefperiode heb ik nog steeds beeld.


kijk even op "mijn canaldigitaal" op de site van CanalDigitaal bij zenderpakket uitbreiden! staat precies welk pakket en proefperiode je nu hebt en einde contract datum.

ceasar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gekeken op "mijn canaaldigitaal" alles staat op het einde van deze maand. Ook mijn gewone abbo, dit heeft te maken met de nieuwe wet van opzegtermijn van 1 maand.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn canaal digitaal, uitbreiden staat alleen mijn basis abo.

Maar in de brief die ik van cd kreeg staat dat ik 'n proef abo hebt, maar niet voor hoelang en wanneer die ingaat.

Ook her-activeren van de kaart leverde niets op.

 

Overigens zenden ze nu ook de oefen wedstrijden uit van diverse ploegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...