columbo Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 IK heb ongeveer +- 2weken een vervelend probleem,nl dat het toestel uit zich zelf geheel uitgaat,ook als de accu geheel is op geladen,ik met hem dan weer opnieuw opstarten op de gebruikelijke manier, dus pin en slot code intoetsen,en dan werkt alles weer,echter na een tijd gaat hij dan weer uit.Hij is ca een jaar geleden één keer in het (gewoon drink) water gevallen,heb toen onmiddelijk de accu,sim en gegeugen kaart verwijderd en het app.zo snel mogelijk droog geblazen met pers lucht,ik heb daarna nog het kunstofdisplay los gemaakt daar zat ook nog wat vocht achter,en zo snelmogelijk droog gemaakt, en nader hand hetgeopende app. in de zon gelegd.Naderhand een aantal uren later weer in elkaar gezet en alles werkte weer prima,tot een paar weken geleden.Ik heb hem afgelopen week een keer helemaal uitelkaar geschroefd ik dacht meschien iets met de accu houder,maar er is niets te zien dus geen corosie sporen,want soms moet ik de accu er uit halen en er op nieuw inzetten anders gaat hij niet aan.apperaat is ca 2,5 jaar oud.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen