Ga naar inhoud


HD-pakket, geen Eurosport HD?


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Sinds vanmiddag geen Eurosport HD meer te ontvangen, ontvanger zegt "controleer uw abonnement".

 

Ik heb het settop box en HD pakket op de kaart.

 

Heeft Canalplus nu inderdaad het eerste HD kanaal in zijn lijst, wat niet met het HD-pakket te ontvangen is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: pollebru
Skylink, met Tsjech, Hongaars, Nl en Engels.

Ze zitten momenteel weer te prutsen, alleen Tsjech en soms blokvorming.



hahaha wat een bende prutsers zeg history hd en eurosport gaat nu ook al niet open
ik gooi die handel buiten
zowel canaal digitaal als tv vlaanderen ( is ondertussen al opgezegd ) weg ermee hoe raper hoe liever

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik vraag mij als klant daarom af waarom ik met het hd-pakket geen Eurosport HD te zien krijg.

Is het HD pakket dan lager als het Basis pakket?

Dus als je bij Canaldigitaal alle HD zenders wilt zien, moet je 2 verschillende pakketten kopen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een HD pakket , maar geen Eurosport HD. We zijn al zo weinig HD zenders, als ze deze dan ook nog eens gaan onthouden coor hun HD klanten dan zeg ik onmiddelijk op en neem ook een hd pakket bij Sjello(ik krijg de originele naam niet door mijn strot)

Ze adverteren met minimaal 8 hd zenders. Wel fijn dat ze de vrije hd kanalen er ook bijnoemen. Als ARD en ZDF ook snel gaan uitzenden, dan kunnen ze pronken dat er wel 10 HD kanalen zijn !

 

Als ik hier zo de forums lees, dan gaan een hoop mensen die Canal Digitaal hebben, over naar kabel. Het HD pakket blijft flut. Geen Ned 2 en Ned 3. Geen optionele Film 1 HD en Sport 1 HD. Eurosport wordt je onthouden. Cartoon Network en Boomerang pleite. Volgens mij hebben ze dat ook erg onderschat. IK stop er maar mee, want het raakt nu teveel off topic.

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Eurosport HD heb je het basispakket nodig(!) Eigenlijk zou CDS snel van het SetTop pakket af moeten. Want dit pakket is veel te goedkoop. Dat bedrag totaal is praktisch gelijk aan de verhoging bij Sky-Italie voor het Basispakket. Schrik niet 23->28 Euro. Geen wonder dat CDS geen transponders kan huren met al die goedkope SetTop pakket abonnees...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De keuze voor het settop pakket is bij mij geen financiële, maar een inhoudelijke keuze. Ik heb absoluut geen belangstelling voor de extra zenders uit het pakket.

 

Het HD pakket, waarvan abonnee vanaf de start, is een keuze vanwege de HD standaard.

 

Door Eurosport HD niet in het HD maar in het basispakket onder te brengen, dekt de naam HD pakket, de lading niet meer.

 

Canaldigitaal geeft in hun berichtgeving aan, dat Eurosport HD te zien is voor mensen met basispakket en hoger.

Kennelijk is het HD pakket (€ 9,95) in hun optiek lager dan het Settop pakket (€ 5,00).

 

Ik zal proberen een reactie van Canaldigitaal te krijgen, via hun "klantenforum", omdat bij mij de service "Mijn Canaldigitaal" niet werkend te krijgen is, en zoals bekend hun helplijn de werkdruk niet meer aankan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chukky2
goedkoop???
Je betaald bijna 6 euro per maand voor die paar RTL en SBS zendertjes.
Kom he man

Je denkt toch niet dat een transponder bijna niks kost? Plus rechten van films? €1,50 per week is toch niet extreem, ervan uitgaand dat jij een ander best wel iets wil laten verdienen? Inderdaad:kom op! Koffie met gebak bij V&D kost hetzelfde bedrag.
Kijk inderdaad maar eens over de grens: Sky Duitsland,Sky Italie. Voor niks gaat de zon op. Premiere Duitsland is net failliet gegaan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Je betaald bijna 6 euro per maand voor die paar RTL en SBS zendertjes.

Geef jij dan maar eens een andere provider waarmee je deze zenders nog goedkoper krijgt(!)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Je betaald bijna 6 euro per maand voor die paar RTL en SBS zendertjes.

Geef jij dan maar eens een andere provider waarmee je deze zenders nog goedkoper krijgt(!)



[Offtopic]
Ik ben weliswaar niet Eduard07 maar als ik een antwoord mag geven, dat is Digitenne blush
Dat kost weliswaar geen 5,95 Euro per maand maar in eerste instantie 7,50 Euro per maand.
Daarbij kost de abonnementskaart van Digitenne 0 Euro en die van CanalDigitaal ca. 100 Euro.
De kosten van aanschaf, registratie en activatie van het CanalDigitaal kaartje bedragen immers ca. 100 Euro.
Het CanalDigitaal kaartje is gewoon een verkapte vorm van abonnementskosten.
Daarbij laat ik ook nog eens de hogere hardwarekosten (apparatuur + installatie)
van CanalDigitaal ten opzichte van Digitenne buiten beschouwing.

Reken maar eens uit (inclusief gederfde rente) hoelang het duurt voor je
alleen al het CanalDigitaal kaartje van ca. 100 Euro hebt terugverdiend.

Aangezien het bij geen enkele provider mogelijk is te abonneren per zender afzonderlijk
blijft het moeilijk om de verschillende zenderpakketten exact met elkaar te kunnen vergelijken.

In het onderhavige geval is dat ook zo.
Wel is het zo dat je voor die 1,55 Euro per maand aan "meerkosten" (die in feit geen echte meerkosten zijn)
een groot aantal voor velen interessante zenders erbij krijgt.
Dat zijn namelijk één, Canvas/Ketnet, Nickelodeon/Comedy Central, TMF, MTV,
Discovery Channel, Animal Planet, Eurosport 1, National Geographic Channel/CNBC en Spice TV.
Waarbij, zoals eerder gezegd, het geen echte 1,55 Euro meerkosten zijn gezien de ca. 100 Euro kostende
CanalDigitaal kaart die wordt aangewend ten behoeve van verkapte abonnementskosten.
[/Offtopic]


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...