Ga naar inhoud


HD-pakket, geen Eurosport HD?


ceesv

Aanbevolen berichten

@ all,

 

In plaats van hier (terecht) je gal te spuwen is het misschien ook wel raadzaam om dit bij CDS neer te leggen.

Ik heb het als volgt naar hen verwoord dat ik mij 'belazerd' voel door de door CDS gewekte verwachting dat oa. ES HD in het HD pakket zou komen.

 

Anders hadden zij dit pakket wel een andere naam kunnen geven. HD +/- of zo. wink

 

Dus gewoon allemaal daar de klacht neerleggen. :D

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Ik heb mijn klacht neergelegd, op het Canaaldigitaal forum.

Canaaldigitaal heeft geantwoordt, dan ze erover gaan nadenken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast woutervg

Als iedere zender die in HD uit gaat zenden ook in het HD pakket komt, dan kunnen ze alle andere paketten over een paar jaar wel afschaffen. Ik vind het logisch dat alleen de zenders die niet in SD uitzenden in dit pakket komen. Anders gaat straks iedereen met het basispakket+HD downgraden naar het STB-pakket+HD. Uiteindelijk zullen zeer veel zenders in HD uit gaan zenden en is het logisch de exclusieve HD zenders in het HD pakket te zetten. (daar hoort Eurosport dus niet bij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, dan blijft er nog een zender over voor het HD pakket, Brava TV.

NCG, Discovery, MTV en History zijn ook SD zenders.

 

Ik ben benieuwd in welk pakket de 4 RTL HD zenders gaan komen, want die zitten ook in het Settop pakket.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast woutervg

NGC Discovery en MTV zijn niet in sd beschikbaar zoals ze in HD zijn. Dit zijn totaal verschillende zenders.

 

Origineel bericht van: ceesv
Tja, dan blijft er nog een zender over voor het HD pakket, Brava TV.

NCG, Discovery, MTV en History zijn ook SD zenders.

 

Ik ben benieuwd in welk pakket de 4 RTL HD zenders gaan komen, want die zitten ook in het Settop pakket.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: woutervg
Als iedere zender die in HD uit gaat zenden ook in het HD pakket komt, dan kunnen ze alle andere paketten over een paar jaar wel afschaffen. Ik vind het logisch dat alleen de zenders die niet in SD uitzenden in dit pakket komen. Anders gaat straks iedereen met het basispakket+HD downgraden naar het STB-pakket+HD. Uiteindelijk zullen zeer veel zenders in HD uit gaan zenden en is het logisch de exclusieve HD zenders in het HD pakket te zetten. (daar hoort Eurosport dus niet bij)


in de komende jaren zullen ongetwijfeld de pakketten wijzigen nav de HD zenders die erbij zullen komen.

tot die tijd verwacht ik dat CDS marktconform zal zijn met de bekabelaars en mij deze nieuwe HD zenders aan zal bieden in het HD pakket.

wanneer ze uitbreiden met nog meer HD zenders mogen ze van mij ophouden met de themazenders als extra 'gratis' aan te bieden op het HD pakket...

oftewel het hele pakketaanbod van CDS zal op de schop moeten met een minder aantal maar met thema specifieke zenders erin die mensen persoonlijk aan zal spreken. in de praktijk kijken mensen toch maar naar zo'n 5-10 zenders, waarom zou je dan een abbo op 30 zenders willen nemen? dat is zo iets uit de vorige eeuw. liever kwaliteit dan kwantiteit!

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast woutervg

Ze zijn nu marktcomform met de kabelaars. Bij ziggo zit Eurosport HD ook in het basispakket; of je nu het HD pakket hebt of niet.

 

Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: woutervg
Als iedere zender die in HD uit gaat zenden ook in het HD pakket komt, dan kunnen ze alle andere paketten over een paar jaar wel afschaffen. Ik vind het logisch dat alleen de zenders die niet in SD uitzenden in dit pakket komen. Anders gaat straks iedereen met het basispakket+HD downgraden naar het STB-pakket+HD. Uiteindelijk zullen zeer veel zenders in HD uit gaan zenden en is het logisch de exclusieve HD zenders in het HD pakket te zetten. (daar hoort Eurosport dus niet bij)

 

in de komende jaren zullen ongetwijfeld de pakketten wijzigen nav de HD zenders die erbij zullen komen.

 

tot die tijd verwacht ik dat CDS marktconform zal zijn met de bekabelaars en mij deze nieuwe HD zenders aan zal bieden in het HD pakket.

 

wanneer ze uitbreiden met nog meer HD zenders mogen ze van mij ophouden met de themazenders als extra 'gratis' aan te bieden op het HD pakket...

 

oftewel het hele pakketaanbod van CDS zal op de schop moeten met een minder aantal maar met thema specifieke zenders erin die mensen persoonlijk aan zal spreken. in de praktijk kijken mensen toch maar naar zo'n 5-10 zenders, waarom zou je dan een abbo op 30 zenders willen nemen? dat is zo iets uit de vorige eeuw. liever kwaliteit dan kwantiteit!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: woutervg
Als iedere zender die in HD uit gaat zenden ook in het HD pakket komt, dan kunnen ze alle andere paketten over een paar jaar wel afschaffen. Ik vind het logisch dat alleen de zenders die niet in SD uitzenden in dit pakket komen. Anders gaat straks iedereen met het basispakket+HD downgraden naar het STB-pakket+HD. Uiteindelijk zullen zeer veel zenders in HD uit gaan zenden en is het logisch de exclusieve HD zenders in het HD pakket te zetten. (daar hoort Eurosport dus niet bij)


in de komende jaren zullen ongetwijfeld de pakketten wijzigen nav de HD zenders die erbij zullen komen.

tot die tijd verwacht ik dat CDS marktconform zal zijn met de bekabelaars en mij deze nieuwe HD zenders aan zal bieden in het HD pakket.

wanneer ze uitbreiden met nog meer HD zenders mogen ze van mij ophouden met de themazenders als extra 'gratis' aan te bieden op het HD pakket...

oftewel het hele pakketaanbod van CDS zal op de schop moeten met een minder aantal maar met thema specifieke zenders erin die mensen persoonlijk aan zal spreken. in de praktijk kijken mensen toch maar naar zo'n 5-10 zenders, waarom zou je dan een abbo op 30 zenders willen nemen? dat is zo iets uit de vorige eeuw. liever kwaliteit dan kwantiteit!



Je hebt helemaal gelijk. Als er echt veel hd zenders zijn dan kunnen ze hd zenders weer in paketten gaan verdelen. NU er een stuk of 5 HD zenders zijn, waarvan de meeste waardeloss zijn imo dan mag je wel verwachten dat Canal Digitaal dat ze Eurosport HD ook bij de HD zenders toevoegen. Willen ze nu dat ik voor Eurosport ook nog een 10 Euro in de maand gaat betalen door een basispakket te nemen ? Dan besteed ik die 10 Euro liever aan het HD pakket van UPC. Dan heb ik Ned 2 en 3 er ook bij en de RTL zenders binnenkort ook.

Het hele HD gedoe bij CD schiet zo niet op. Ze hebben geen capaciteit genoeg voor meer HD zenders. En als ze hun HD klanten ook nog eens gaan benadelen dan verliezen ze de hd klanten. Hat zal ze misschien een worst wezen op het moment, maar later zal ze dit opbreken.

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...