quattro Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Zo, na jaren een netwerkschijf als HDD te hebben gebruikt heb ik nu maar eens besloten om een HDD in te bouwen. Appeltje - eitje dacht ik, alleen snap ik die kabes niet. Ik heb de normale platten brede kabel geprobeerd waar je een HDD normaal in een computer mee aansluit. (zo een waar in het midden een nokje ontbreek) Maar die past dus niet in de dreambox. Een floppy kabel past uiteraard ook niet. Kan iemand mij vertellen hoe die kabel heet die ik moet gebruiken? Is namelijk makkelijker zoeken als je weet hoe die kabel die je wilt bestellen heet. Nog een vraagje, op die site van sjerom zie ik een afbeelding waarop het voedingskabeltje gemodificeerd is. Is dit beslist nodig, of kan ik een normaal kabeltje gebruiken? VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
Tonskidutch Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 de ouderwetse ide-ata flatcable met 40 pins een paar hardware gegevens de hele set voor inbouw is nog steeds verkrijgbaar bij diverse sat en webshops ciao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
iemand Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 En een Y-kabel. Voedingskabeltje knip je van een oude voeding. Heeft vaakt een HD,HD,floppy in een serie. Floppy-stekker past op 7000-board. HD-stekker lijkt me duidelijk. 2-e HD stekker gebruik je zwart en geel om een buffer elco van 4700uF 25 volt aan te doen. gr. Erik
quattro Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Geplaatst: 4 juli 2009 Maar gaat zo'n 40 pins kabel wel werken op een "normale" HDD, waar dus 1 pinnetje in het midden ontbeekt dan? VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
uniden Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 ja dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
jantje112 Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Je kunt van de 80 pins (dus de nieuwe kabel) waarschijnlijk ook het pinnetje doorprikken in de connector, ik zal dat eens testen op mijn db.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen