Ga naar inhoud


Belbudget (KPN) met ADSL "online" mogelijk ??


Aanbevolen berichten

Het betreft hier Nederland. Mijn bovenbuurman gaat verhuizen, dus ben ik mijn ASDL lijntje kwijt. Ik ben maar 3 maanden per jaar in Nederland, dus ben opzoek naar een goedkoop ASDL abo. Nu heb ik een beetje rondgekeken, maar zie dat er regelmatig problemen zijn met een combi ASDL/telefonie. en dat bij iedere provider. Want als ik in Nederland ben, moet het wel werken natuurlijk. Ik heb wel een kpn telefoonabo, nu dacht ik als ik mijn belbasis verlaag tot belbudget, scheelt me dat alweer 8 eurotjes per maand, en ik bel toch nooit via de kpn altijd via Voipbuster. Kan ik dan bij het belbudget van de KPN, iedere willekeurige ASDL aanbieder nemen, ik dacht aan Online omdat ik daar toch al een paar e-mail adressen heb lopen. Dat kost me dan afhankelijk van het abo 18 of 20 euro per maand. En dan heb je een redelijk snelheid. Ik kan natuurlijk ook het net nemen, dat is wel goedkoper maar alleen het eerste jaar, en daarna wordt het net zo duur als Online.

Heeft trouwens iemand van julie de kombie: belbudget met een ASDl aanbieder ??

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast wanderer

als je online neemt heb je geen kpn abbo nodig, de website is hier heel helder over....spaar je alweer 10€ p/mnd uit....je belt toch alleen voip, dus die vaste lijn is niet nodig...

 

trouwens heb ik ditzelfde bericht niet al eens een keer eerder voorbij zien komen hier?? heb zo'n déjà vue gevoel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ wanderer,

 

Dat déjà vue gevoel klopt, het punt is ik wil mijn Nederlandse telefoonnummer niet kwijt. Ik luister ook regelmatig mijn antwoordapparaat in Nederland af vanuit Spanje. En ik heb ook nog een Fax staan die af en toe wordt gebruikt. Dus mijn Nederlandse telefoonnummer wil ik behouden, ook voor de bereikbaarheid in Nederland.

 

Salu2, D.Quijote

 

 

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook gelezen, maar dan krijg je weer asdl + bellen voor 25 euro, en als je daar de recenties lees gaar het wel eens fout. In de kleine lettertjes van Online staat trouwens als je 3 maanden geen gebruik maakt van je telefoon verbinding sluiten ze je af.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan Online gewoon met een belbudget abonnement nemen. Sterker nog: Er zijn geen ADSL-abonnementen die je niet met belbudget kunt nemen.

 

Maar als het alleen om een ADSL-verbinding gaat als je in Nederland bent, en je je telefoonlijn toch wilt houden is Het Net misschien een beter idee. Zeg je het gewoon over een jaar op. Dan heeft een andere provider vast wel weer een leuke actie, bovendien zit je aan Het Net maar een maand vast.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je nummer porteren naar Budgetphone voor € 10 per jaar. Blijf je gewoon je nummer houden en uitbellen via Voipbuster.

 

Ondertussen een voipbuster nummer kopen voor €1 , al je vrienden/bekenden/familie op informeren dat je (ook) een nieuw nummer hebt.

Als alles goed is betaal je over 1 jaar alleen voor Voipbuster en Online, geen KPN/Budgetphone meer nodig.

 

Lijkt mij de goedkoopste oplossing.

----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...