Fabian Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Wie weet hoe je DCC 2.95 kan draaien onder Ubuntu? Ik heb het o.a. met Wine geprobeerd, maar deze geeft diverse foutmeldingen. Verder heb ik al diverse andere FTP programma's geprobeerd, maar geen van alle hebben dezelfde functionaliteit als DCC. Ze zijn het dus allemaal net niet.
albertmol Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Dat gaat niet lukken. Hier gaat ook al een draadje over, misschien staat daar iets wat je zoekt: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1655177/1 DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
Fabian Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Geplaatst: 5 juli 2009 Ik heb nu krusader geïnstalleerd. Weet iemand soms hoe je hierin link/gekoppelde bestanden kunt creëren?
albertmol Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Origineel bericht van: Fabian Ik heb nu krusader geïnstalleerd. Weet iemand soms hoe je hierin link/gekoppelde bestanden kunt creëren? Je bedoelt waarschijnlijk een symlink? Daar heb je krusader niet voor nodig, dat kan gewoon in een terminal. Maargoed, het kan ook met krusader. Onderin krusader kan je telnet commando's invoeren. Het commando om een symlink te maken is: ln -s /hiernaar/verwijst/de/link /de/naam/van/de/link of anders beschreven: ln -s <bron> <bestemmings verbinding> DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen