sloeberbvg Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Heeft iemand een elektrisch schema van de voedingsprint voor een TF 5500PVR of TF 5000PVR ? Indien niemand , waar kan ik dit bekomen ? Graag een antwoord aub . Grtn ... Freddy .
Gast Dinky Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Mogelijk heb je hier iets aan: Schema voeding Topfield Groeten Dinky
sloeberbvg Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Geplaatst: 8 juli 2009 Hallo Dinky , Dank voor uw reactie (en schema). Dit is wat ik zocht ! Heb ondertussen de verschillende spanningen gemeten , en die blijken binnen de tolerantie te liggen . Toch loopt de bediening veelvuldig vast ...raat maar waar ! indien nog een suggestie ...had ik het graag vernomen . Mvgn ... Freddy .
vincent1971 Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Wellicht eens de batterij van de afstandsbediening vervangen? Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
unique Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 hoe heb je dit gemeten? met een ossiloscoop? wellicht dat er een rimpel op de spanning staat die dit probleem veroorzaakt....
sloeberbvg Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Geplaatst: 12 juli 2009 @ unique , Dank voor uw reactie . Die spanningen heb ik gemeten met een gewone digitale meter . Een ossiloscoop bezit ik niet . Zou het zin hebben enkele elco's van de voeding te vernieuwen ? Het is maar een vraag . Dank voor uw meedenken . MVG ...freddy .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen