Ga naar inhoud


werkt de carkit ck-7w van Nokia ook samen met een Samsung Star ?


Gast Graafje

Aanbevolen berichten

Gast Graafje

Weet iemand of deze bluetooth carkit van Nokia ook samenwerkt met een Samsung Star? Ikk kan dez 2de hands kopen maar weet niet of deze compatible zijn.

 

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens de bij een bekende Nederlandse GSM shop geplaatse Nokia compatibiliteitslijst ondersteund dit apparaat alleen Nokia toestellen.

Het zal wellicht ook met andere merken functioneren maar dan kun je geen rechten ontlenen als het niet (goed) functioneert.

Overigens zag ik ook al hier en daar wat berichten op fora waar problemen gemeldt zijn bij het gebruik met andere merken.

Dus je bent gewaarschuwd.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Nokia BT carkits werken vaak niet goed met andere merken telefoons.

Degene die je belt hoort dan een hinderlijke echo, het schijnt te maken te hebben met het iets afwijkende protocol dat Nokia gebruikt.

 

Uit ervaring weet ik dat het met BlackBerry's en LG telefoons optreed en in diverse fora wordt melding gemaakt van meer merken met dit probleem. (ff googlen)

 

De Parrot carkits hebben speciaal hiervoor een aanpassing zodat ze met Nokia en andere merken goed werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bedankt voor het meedenken met mij. Ik heb het toestel toch gekocht en het werkt prima. Wat mij betreft mag hier een slotje op.

 

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...