uniden Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Aangezien mijn windows vista dvd slecht begint te worden,heb ik het idee gekregen om een sd kaart te kopen en daar de inhoud van mijn dvd neer te zetten. maar gaat dit werken booten vanaf sd om moet ik met andere software aan de knutsel. wie weet raad? dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Gast wanderer Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Dit vond ik voor XP...en is booten vanaf usb stick...
uniden Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Geplaatst: 5 juli 2009 txs ik zal er eens na kijken maar eerst op vacantie dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
leo1949 Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Voor eigen gebruik mag je gewoon een kopie branden op cd/dvd Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
winwiz Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Origineel bericht van: leo1949 Voor eigen gebruik mag je gewoon een kopie branden op cd/dvd Dit is de mooiste optie... brandt er meteen 2 en zet er 1 in de kast. Ben je voor een paar dubbeltjes klaar. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
uniden Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Geplaatst: 6 juli 2009 Dat weet ik :-) maar een sd kaart heeft 1 voordeel kunnen geen krassen op komen en met een grijp graage dochter van 3 gebeurd dat regelmatig dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
leo1949 Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Dan let je niet goed genoeg op je dochter als ze zomaar deeveedeetjes kan vernielen. Dan zou ik dus zeker niet aan SD kaartjes gaan beginnen en helemaal geen mini SD want dan moet je naar de dokter als je grijp graage dochter er ééntje heeft ingeslikt. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen