Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer het bovenstaande werkende te krijgen in mijn Strong 4375, maar dat gaat niet best.

Alleen C+ Ned. geeft beeld en de rest niks.

In het menu v/d MM verschijnt: Penta Crypted Irdeto/Beta Card inserted Crypto ID 0602 met 3 opties voor Country nl. :Ned. Ger en No card inserted.

Staat hij op Ned. En ik ga de Cam initisialiseren, dan kan het best zijn dat voor Country nu Ger of No card inserted verschijnt.

Op andere Seca en Irdeto kanalen krijg ik alleen maar kleurpatroonbeelden.

Wie herkent dit allemaal en wil mij verder op weg helpen.

Nu alvast dank

Mijn actie hoort bij Jouw reactie.

Hart. gr. v/d realist

Geplaatst:

Hoi Alan,

Bedankt natuurlijk voor de links, maar je moet van mij aannemen dat ik ze alllemaal (en nog meer) gelezen heb. Ze waren nuttig en ik ben er wijzer van geworden.

Alleen mijn situatie heb ik er niet in kunnen vinden. De MM is een betrekkelijk nieuw interface en over de Strong 4375 worden niet echt veel vragen gesteld. Dus dacht ik:Gooi deze vraag er maar tegen aan.

Wat vind je trouwens van deze: (hij is niet negatief bedoeld.)

"Als jullie nu eens meer gingen zoeken, dan zouden jullie minder vragen stellen en dan komen er minder antwoorden en dan moeten jullie nog meer zoeken en dan komen er nog minder antwoorden enz. enz..

Gr v/d realist

Hart. gr. v/d realist

Geplaatst:

@realist

Welke kaart gebruik je? fun of goldcard?

Goldcard beta/irdeto zitten nog bugs in, seca goldcard werkt prima. Fun loopt altijd goed.

1) Heb je de firmware van je tuner op de laatste versie?

2) Probeer eens een andere ci slot indien aanwezig

De MM is nog een relatief jonge CI en daarom werkt de software nog niet altijd helemaal vlekkeloos samen met alle tuners.

Afwachten en vooral blijven doorgaan met experimenteren.

Geplaatst:

Thank to theparasol (with this heat.)

Ik gebruik de func.en ik ga er in het weekend weer tegen aan.

Ik las ook over de Coco, maar het lukte mij helaas niet om deze met het progr. ISVedit te veranderen op een "file" of op de kaart.

Is het veranderen v/d de Coco alleen nodig voor Nagra- kanalen en zijn deze nu wel of niet te ontvangen met de Strong 4375? Vragen genoeg.

Hart. gr. v/d realist

Geplaatst:

Wat je ook zou kunnen proberen is een freecam hex op de eeprom zetten. Heb al gemerkt dat deze veel beter loopt dan de humax hex. Misschien heb je hier wat aan. Suc6

Geplaatst:

Ik kan je vertellen dat helaas pentacrypt niet goed werkt op de strong,

Ik kan iemand en die heeft het op meerdere strongs uitgeprobeerd en exakt dezelfde problemen als dat jij aangeeft,wat wel op al die strongs werkte was tetracrypt 1.0,daar werkte seca en irdeto en 5in1 goed,dus zou ik die eens proberen.

Geplaatst:

Iedereen bedankt voor de reply.

Ik heb oa de tetracrypt. geprobeerd en een freecam file. Het bleef alleen bij ontvangst van C+ Ned.

Blijft natuurlijk de vraag, waarom juist C+ wordt ontsleuteld en het goede beeld geeft en de andere kanalen volgens mij ook wel ontsleuteld worden maar dat de ontvanger er geen fatsoenlijk beeld van kan maken.

Ik hoop op betere tijden.

Gr v/d realist

Hart. gr. v/d realist

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen