fdm Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Hallo, Iemand vraagt mij of het mogelijk is om op zijn oude DB500 waarvan het netwerk het niet meer doet het toch nog mogelijk is om een emu in te laden. Hij wil er Hypercam 1.06 in plaatsen om een TNTsat kaart te gebruiken. Ik denk bvb aan Dreamup of een ander programma wat via de RS232 aansluiting werkt. Groeten Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
unox Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Hi, Wat betekend het netwerk doet het niet? Als je hem met een cross kabel aansluit op je pc/notebook. ziet die de andere kant dan ? unox
fdm Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Geplaatst: 6 juli 2009 De netwerkaansluiting doet niets meer. Er gaat geen lampje branden als we er een kabel instoppen. Andere kabels geprobeerd enzo. Ik zal het vanavond met dreamup proberen. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Frans B Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Je kan het proberen met een ander type netwerkswitch / router. De 500 modellen willen nog wel eens netwerkproblemen hebben en op deze manier is het mij altijd gelukt om toch verbinding te krijgen. System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen