mxds Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Na wat overpeinzingen, twijfel ik nog tussen de volgende schotels: -Digidish 45 CM -Selfsat H10D Momenteel heb ik een no-name schotel van 40cm voor Astra 28.2 (werkt perfect). Dit met een kleine standaard gekocht in Brussel-Noord. Soms werkt dit ook met Hotbird en Astra 19.2. De standaard is misschien net groot genoeg voor een 60cm schotel, 55 zou beter zijn. Ik wil echter graag ook Sirius kunnen bekijken voor de Oekrainse zenders die zich hierop bevinden. Het is niet mogelijk om een grote schotel te plaatsen aangezien ik alleen beschik over een zinken dakgoot om de schotel te plaatsen. -Selfsat H10D +punt: goede ontvangst, ook voor sirius, klein - gewicht en afstelling, prijs - Technisat +punt: goedkoop, goed afstelbaar, blijkbaar vergelijkbaar met 78cm offset? (hier twijfel ik aan). Geen probleem wanneer deze beschadigd zou raken. -punt; geen ontvangst sirius (locatie: Leuven, nabij Brussel). Kan iemand mij adviseren wat een beter optie zou zijn? Bij voorbaat dank. Marnix
Gast sattaz Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 @mxds, Misschien een Multytenne voor Astra 28,2 Oost / Astra 23,5 Oost / Astra 19,2 Oost / Hotbird 13 Oost en een andere kleine schotel, Digidish 45 cm. of Selfsat, voor ontvangst van Sirius 5 Oost? Met vriendelijke groeten sattaz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen