Big Game Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Weet er iemand die mij kan vertellen waar ik een Monoblock 3 graden voor de Big Bisat in nederland kan bestellen. Het is een drie graden block voor Hotbird-Eutelsat W1 "13/10E
yup Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Gewoon zoeken met google op: Duo lnb single Astra 1/Astra 3(Maximum Gold V3 0.2dB)
Big Game Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Geplaatst: 6 juli 2009 Yup ik denk dat je niet weet waar het hier om ga, zou het goed lezen.
yup Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Goed dan niet, maar het zijn gewoon dezelfde Maar jah ik kan niet lezen
trust Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Origineel bericht van: Big Game Yup ik denk dat je niet weet waar het hier om ga, zou het goed lezen. @ Big Game , met een leesbril kun je ook plaatjes kijken . M.a.w. de hint van Yup is OK het zijn beide monoblocken met 3º offset . Dat er Astra bij staat wil niet zeggen dat er alleen astra mee ontvangen kan worden . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Big Game Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Geplaatst: 7 juli 2009 Ben er uit YUP had gelijk, ik had van deze LNB nog niet gelezen en ben door de plaatselijke satboer op het verkeerde been gezet. Bedank YEP.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen