Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben een beginner wat betreft tv kijken via een satellietkaart en ben opzoek naar goede software. Uiteraard weet ik van het bestaan van Multidec (anders had ik nooit een sat-kaart aangeschaft) maar volgens mij zijn er ook andere programma's met soft-ci ondersteuning. Weten jullie wat goede progs? WatchTVPro zag er leuk uit maar weet niet of dit programma soft-ci gebruikt.

Dus, wie weet alternatieven en redenen waarom ik het wel of niet zou gebruiken?

Groeten.

Geplaatst:

Progdvb.

Ben zelf ook nog aan het uitproberen welke prog het beste werkt.

Geplaatst:

Er zijn voor windows maar 2 programmas die vlot softwarematig decoderen, namelijk multidec (md82 = laatste versie) en progdvb (versie 73 = meest recent maar wijzigt snel).

Andere programmas zoals watchtvpro kunnen met een bijkomend programma ook gebruikt worden maar het is niet echt stabiel en gebruikersvriendelijk.

Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar MD82 maar de ontwikkeling is stopgezet en je moet het dus nemen zoals het op vandaag is alhoewel er naar verluid iemand anders opnieuw mee aan de slag gegaan is.

Als je engels verstaat is het forum van Happysat heel interessant alsook zijn homesite.

Geplaatst:

Bedankt voor de info. Juist WatchTVPro leek mij erg gebruiksvriendelijk en heeft alle mogelijkheden zoals opnemen en EPG. Maar wat heb ik dan voor extra's nodig om met watchtvpro soft-ci te kunnen gebruiken???

Groet

Geplaatst:

Op de homesite uit mijn vorig antwoord kan je het nodige programma catt en yanksee vinden.

Er bestaan ook kant en klare sets (link zie PM) voor de meest recente versies van watchtvpro (wtv144_patch_pls_read_test.zip of wtvp143_full_Yankse0-98.6-TT.zip) maar het werkt niet altijd even vlot, ik heb het opgegeven, dus een gewaarschuwd man...

Zoals gezegd, meer info op het happysat forum.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen