Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik installeer CccamInfo 1.1 op mijn dreambox maar hij start niet op hoe kan dit?Is dit bekend of heb ik iets niet goed staan,Hoe los ik dit op?Ik werk met de laatste Gemini img.

Geplaatst:

CCaminfo loopt geregeld vast. Na een reboot van je box zal hij het weer doen. Heb naar de oorzaak gezocht maar kon het niet vinden. Uiteindelijk het programma eraf gegooid en de info via mijn PC bekeken.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Geplaatst:

Gebruik hier cccam info 1.2 rc3 en deze is nog nooit vastgelopen.

Had alleen ook het probleem dat ik hem niet kon installeren, heb het bestand toen uitgepakt en handmatig in de dream gecopieeerd.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

dat is voor enigma2. voor de 7000 gebruik ik een versie van 2 april 2008 (datum .so), daar heb ik geen problemen mee.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:
Origineel bericht van: dagg
dat is voor enigma2. voor de 7000 gebruik ik een versie van 2 april 2008 (datum .so), daar heb ik geen problemen mee.

Wil je deze even hier plaatsen of even via pm sturen?
Geplaatst:

bij deze smile

plaatsen in /var/tuxbox/plugins/ , so rechten 755, cfg 666

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.

Geplaatst:

Zal wel aan de Cccam Info liggen ook deze versie doet het niet,ik krijg als ik op main druk deze Melding "Sorry Connection To Cccam is running and Your plugin setting` en daar blijft het bij Cccam info start opzich wel op maar laat geen informate over de Cccam zien.

Geplaatst:

heb je die vorige wel verwijderd?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen