Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Opnieuw gebeld. Ik had het idee dat de meneer die ik aan de lijn kreeg moe was. Zal ook wel als je steeds dezelfde vragen krijgt van allerlei mensen. Was niet echt vriendelijk maar wat kortaf. Kon me alleen vertellen, dat ze zowel vandaag als gisteren een storing hadden en hierdoor geen modems konden activeren. Op mijn vraag of ze het nieuwe MAC adres al hadden aangepast kreeg ik als antwoord dat hij niks kon zien.De postbode vanmorgen gaf aan de hele bus vol met modems te hebben liggen. Hierdoor zullen wel veel mensen bellen. Dat zal Ziggo wel weer heel goed uitkomen want ook daar verdienen ze aan. Wel verdienen maar klanten komen geen milimeter verder. Zakkenvullers

Gerrit

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: gerritvogels2
Zijn er ook mensen waar het nieuwe Eurodocsis 3.0 modem wel goed werkt?

Ja hoor, mijn Arris Touchstone TM702B werkt goed. Ik heb wel eerst een Ubee EVM3200 gehad die vrij snel de geest gaf, en die is toen door de monteur door de Arris vervangen.
Meer info over dit onderwerp vind je overigens op het Ziggo forum. wink

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Geplaatst:

Na al die negatieve berichten ben ik toch blij dat ik overgestapt ben op internet van ziggo, mijn snelheidsverhoging zou in september pas in gaan maar is nu al verdubbeld.

het loopt als een speer.

ik heb hier Z2 internet

Max

Live life to the Max(loader)

Geplaatst:

Ik ben per i juli op Ziggo overgestapt. De snelheidsverhoging zou begin september ingaan.

Naar aanleiding van het berichtje van maxlaoder test ik net even op speedtest.net en hij liep prachtig 19,8 Mb en 2,9 Mb.

Dit was altijd 10,2 Mb en 1,5 Mb.

Na een aantal keer testen ging de download echter wat rommelen tussen de 7 en 12 Mb. De upload was zeer constant 2,9 Mb.

Ik heb niets aan mij systeem hoeven veranderen. Ik zal het de komende dagen in de gaten houden.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

Hier ook sinds gisteren de snelheidsverhoging gehad. Heb het totaalpakket Z1.

Alleen krijg ik met mijn Homepluggen niet de gewenste snelheid. Heb er dus maar even een USB netwerkkaart aangehangen en dan gaat alles prima.

543350843.png

Geplaatst:

Hier ook van de week de verhoging met weer een nieuw modem gekregen.

Een beetje dvd met wat extra par files doen er nu zo een minuut of 12 over om op de harddisc te landen.

Meestal om en nabij de 5 Gb.

Wie had dat kunnen bedenken een paar jaar geleden.

Zit ik hier op de camping met een zuinig Kpn lijntje,das weer even wennen hoor.

545737396.png

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:
Origineel bericht van: kaelem
Hier ook van de week de verhoging met weer een nieuw modem gekregen.
Een beetje dvd met wat extra par files doen er nu zo een minuut of 12 over om op de harddisc te landen.
Meestal om en nabij de 5 Gb.
Wie had dat kunnen bedenken een paar jaar geleden.

Zit ik hier op de camping met een zuinig Kpn lijntje,das weer even wennen hoor.
545737396.png

Is er geen kabel op de camping ? Ik zit mij af te vragen als die retourgeschikt zou zijn of je dan niet gewoon je kabelmodem mee kan nemen en daar aan te sluiten.
Geplaatst:

ik ben ook overgestapt van Telfort naar Ziggo alles in 1. Ik zou 50 mbit downloadsnelheid moeten hebben maar in de praktijk varieert deze tussen 20 en 48 mbit. momenteel:

545808168.png

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

546210859.png

Dan heb ik met UPC niet te klagen.

Ook al klopt die niet altijd

De server in Haarlem geeft een goed beeld

Die in amsterdam is van de wap af want daar haal ik soms boven de 200Mb

546212641.png

P.s 60Mb down 6 Mb up

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Geplaatst:
Origineel bericht van: renzie
ik ben ook overgestapt van Telfort naar Ziggo alles in 1. Ik zou 50 mbit downloadsnelheid moeten hebben maar in de praktijk varieert deze tussen 20 en 48 mbit. momenteel:

545808168.png

En nu is alles weer OK.

546242899.png

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

• 4 weken later...
Geplaatst:

De laatste snelheidsverhoging van Ziggo was voor mij ook de druppel die de emmer deed overlopen (in positieve zin dan).

ADSL is bij ons alleen tot 8MB te krijgen. I.v.m. 'slecht koper' krijg ik 4-5MB. Daarom maar Ziggo Alles-in-1 Plus genomen en een Cisco 8455 HD met HD ontvanger erbij.

De T90 blijft staan voor de hobby en voor moeders de vrouw. CD gaat eruit, net als de KPN cool

Humax iCord HD v1.00.17 + AstonCrypt v2.19 + Panasonic TH-42PY70

WaveField T90 + ALPS LNB's + SatConn 10/1

10 satellieten van 28,2 Oost t/m 15 West

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen