Gast arjanalex Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Ik probeer mijn Aston Wamba 311 van een nieuwe bootloader en de laatste software te voorzien via de "connection kit". Alles goed aangesloten via de PC. Via SetEdit is bijvoorbeeld de wamba normaal uit te lezen. Nu het probleem: als ik de bootloader wil vervangen en volg de beschreven procedure (wamba uit, connection kit aansluiten, klik op ok, wamba aan) dan klapt het programma eruit en wordt de ontvanger dus niet bijgewerkt. Dit gaat ook zo als ik de software wil updaten. Ik gebruik de upload programma's van **geen reclame**: op de site van **geen reclame** doorklikken naar support voor aston of:/Service/Aston/index.html] Kan iemand mij helpen met het plaatsen van de laatste software en bootloader in mijn wamba via de connection kit? (p.s. ik gebruik de connection kit omdat download via sat niet lukt en men aangeeft dat ik ook mijn bootloader moet vervangen). familiescheffer@hotmail.com
Murdock Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Ik heb dit ook wel eens meegemaakt. Meestal was de PC dan te zwaar belast. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen