alx Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Is het geen tijd om een 0900 staking te gaan beginnen? Je leverancier (Energie in dit geval)maakt fouten. Jij moet er weer tijd en (veel) moeite aan besteden (stress). Waarom moeten we betalen om hun fouten te corrigeren? Ik ben het aardig zat met die monopolisten. De arrogantie, die ze ten toon spreiden. alx Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Moderator ceesv Geplaatst: 7 juli 2009 Moderator Geplaatst: 7 juli 2009 Ik begrijp je betoog niet helemaal. Hoe wil je dat dan doen? Ze rekenen je bijvoorbeeld dubbel en de enige manier is het 0900 nummer. Wachten tot ze het uit zichzelf terugstorten? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
leo1949 Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Probleem is oa. zowat iedereen kan nagenoeg gratis vaste lijnen bellen. maar voor 0900 nummers gaat dat niet op. Als je een GSM belbundel heb moet je ook betalen. Daar gaat het zelfs nog harder want dan betaal je 2x Het fenomeen 0900 moet eigenlijk gewoon verdwijnen. Het 0900 nummer om fouten van leveranciers te verbeteren had een 0800 nummer worden! Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
alx Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Geplaatst: 7 juli 2009 Het gebruik van het 0900 nummer moet eruit. Gewoon niet bellen dus. Gebruik het vraaghetalex alternatief en vertel ze, dat je de 0900 nummers niet kunt kiezen. Ze verwijzen waarschijnlijk wel naar het 0900nummer. Gebruik fax (eventueel op werk of ergens anders), gebruik email. Beter nog, schrijf. Dan staat het meteen op schrift. Betaal later, etc, etc. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
GeniusX Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Helaas begrijp ik niet waar je heen wil, als je te veel betaald hebt lijkt mij het wel handig dat ze gewoon belt. Volgens mij staat er bij jou een wissel verkeert
Codx Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Ik ben er ook geen fan van maar helaas is er ook een andere kant aan het verhaal. Klanten zijn over de jaren heen veel mondiger maar ook onredelijker geworden vooral als ze hun zin niet krijgen. Zo zijn er genoeg gevallen bekend van telefonische terreur naar bedrijven of helpdesks, en dat gaat echt heel ver soms. Op den duur zegt een bedrijf ook van we gaan dat anders doen ipv het ons geld kost laat de klant er maar voor opdraaien. En met z'n duur 0900 nummer bedenkt de klant wel zich twee keer. Je ziet steeds meer kleine bedrijven die een 0900 nummer nemen. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
alx Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Geplaatst: 7 juli 2009 Die wissel van mij staat gericht naar een normaal telefoonnummer. Geen betaalnummer, als zij fouten maken. Kost me toch al veel tijd en ergernis. Domme brutale bedrijven. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
looney2 Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 @Codx Ik ben er ook geen fan van maar helaas is er ook een andere kant aan het verhaal. Klanten zijn over de jaren heen veel mondiger maar ook onredelijker geworden vooral als ze hun zin niet krijgen.die 0900 nummers waren er veel eerder dan die echt onredelijke klanten, Zo zijn er genoeg gevallen bekend van telefonische terreur naar bedrijven of helpdesks, en dat gaat echt heel ver soms. Op den duur zegt een bedrijf ook van we gaan dat anders doen ipv het ons geld kost laat de klant er maar voor opdraaien.wel makkelijk om een klein percentage slechte ervaringen als reden op te geven om je eigen falen te bekostigen En met z'n duur 0900 nummer bedenkt de klant wel zich twee keer. Je ziet steeds meer kleine bedrijven die een 0900 nummer nemen.je ziet ook steeds meer kleine bedrijven die er een wan beleid op na houd en zich dan achter een 0900 nummer verschuilen. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
satcat Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Die bedrijven hebben ook allemaal e-mail. Geen uren aan de telefoon en meestal binnen een paar uur bericht terug. Twee jaar geleden heb ik voor €92 verbeld met de KPN voor een fout die zij gemaakt hadden. Ik heb bij de klantenservice de rekening van €92 ingediend en die hebben ze netjes betaald.
RVP Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Gewoon op je werk bellen of met een eventuele GSM van de zaak. Zo doe ik het ook en heb nooit (hoge) telefoonkosten.
bigtwin Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Laten we beginnen om niet te bellen naar bedrijven waar je als aankomende klant alleen info kunt krijgen als je 0900 belt. Dat is toch wel arrogantie ten top. Als je niet gewoon lokaal kunt bellen, geen zaken mee doen. Als je al zaken gedaan hebt, of er al aan vast zit, is het wat laat. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
alx Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Geplaatst: 7 juli 2009 'k eb electriciteit nodig! Monopolist op netbeheer en stadsverwarming. Kan niet naar een ander! Verder kijk ik altijd bij b.v. internetproviders wat hun supporttelefoon kost. Hoef ik ook alleen maar te gebruiken bij factuurfouten o.d. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Amager95 Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Origineel bericht van: RVP Gewoon op je werk bellen of met een eventuele GSM van de zaak. Zo doe ik het ook en heb nooit (hoge) telefoonkosten. Dat voldoet wel niet aan de integriteitstoets die bij vele bedrijven gelden. Bovendien zijn er bedrijven die het verbieden en zelfs bij veel vuldig misbruik over gaan op ontslag.
Gast Kimble Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Ja ik leef nog.... dat even voorop. Maar als je geen 0900 nummer wilt bellen ivm de kosten en vraagalex heeft ook geen oplossing dan ga je toch naar een telefooncel of andere openbare telefoon(zolang ze maar de naam Coinvox dragen). Hoorn van de haak (geen geld inwerpen alvraagt ie erom). Druk *0000# (vrij uitgaande lijn is het antwoord op de display) Die toestellen hangen overal legio, en werkt *0000# niet dan is het hoogstwaarschijnlijk *1234#. Kan niet missen. Verder als klein ondernemer (zzp-er) kan ik me voorstellen dat je een 0900 nummer neemt (die eventueel doorgeschakeld staat naar de GSM) om "gezeur" te weren en niet en je vaste nummer te hoeven geven en ook nog je mobiele nummer.
alx Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Geplaatst: 9 juli 2009 Eergisteren hing ik 20 minuten aan de (0900) lijn te wachten, zonder nog iemand te hebben gesproken. Heb toen maar opgehangen. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen