Ga naar inhoud


loopt steeds vast. Software of hardware probleem?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bedankt hemertje heb dit reeds gedaan nu.

er staat nl taal bij is toch goed dat ik dit in het nl heb geschreven dan.

had een mail terug gehad dat er een ticket is aangemaakt.

krijg ik daar nu terug een mail van als er respons is?

mvg swa


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

oei net mail gekregen dat ze er niets van verstaan.

engels en duits spreken gaat nog wel maar schrijven????

of is er iemand met een goede ziel die dit wil vertalen voor me

mvg swa

 

heb begin dit jaar mijn dreambox terug gestuurt voor een probleem met mijn> dreambox 8000 had nl bij opstart na een tijdje een groen scherm met de hdmi> kabel.> ze haden dan een nieuw moederbord geplaatst en het probleem was opgelost.> nu heb ik een ander probleem de sereele poort werkt maar tot er moet> geschreven worden van de memory flash dan gebeurd er echter niets.> kan alleen nieuwe software plaatsen via web brouwser.> heb de orginele van dream multimedia erin gezet. maar ik kan deze niet> uitschakelen deze start dan steeds terug op.>

Geplaatst:
Origineel bericht van: swa

of is er iemand met een goede ziel die dit wil vertalen voor me



@swa,

Voordat je een beroep doet op de goede zielen van dit forum.
Bij een probleem met jouw Dreambox 800/8000, zeker als je al eerder
problemen hebt gehad en zelfs al eens hebt teruggestuurd naar Dream Multimedia,
lijkt me toch de dealer te zijn waar de box (oorspronkelijk) vandaan komt.

Die dealer heeft ook zijn winstmarge gehad die (voor een deel)
ook bedoeld is om klanten te helpen.
Daarbij zal de dealer ook wel de Duitse en/of Engelse taal machtig zijn.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Geplaatst:

had ik gedaan die zegd dat ik contact moet nemen met de hoofd dealer van belgie.

een telefoontje gedaan en een bandje dat loopt met tarief van 75cent per minuut is wel wat te veel

Geplaatst:
Origineel bericht van: swa
had ik gedaan die zegd dat ik contact moet nemen met de hoofd dealer van belgie.
een telefoontje gedaan en een bandje dat loopt met tarief van 75cent per minuut is wel wat te veel



@swa,

Jouw dealer en niet de distributeur (importeur) is toch echt degene die jou moet helpen.

Lijkt me typisch een geval van met een kluitje in het riet sturen.
Jouw directe dealer is jouw aanspreekpunt en NIET de distributeur (importeur).
Een gedeelte van de marge die de dealer krijgt is bedoeld om klanten bij problemen te helpen.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Geplaatst:

sattaz, jij bent zo goed in talen

 

het was sneller geweest met de 3 regels ff voor hem te vertalen wink

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

hemertje had me gevraagd een ticket te maken zodus

maar moet in duits of engels zijn vandaar

graag toch iemand die het wil doen en dan eens zien wat er gebeurd

mvg swa

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje
sattaz, jij bent zo goed in talen

het was sneller geweest met de 3 regels ff voor hem te vertalen wink



@hemertje,

Jij weet (zie onder andere mijn postings op dit board) dat ik niet te beroerd ben
om andere mensen te helpen als ze geen uitweg meer zien in hun satgerelateerde problemen.

Maar ik ben niet gekke Henkie.
Ik zie mij niet als onbetaalde hulpdienst voor nalatige dealers
die wel in staat zijn om de winst in eigen zak te steken maar te beroerd zijn
hun verplichtingen jegens hun eigen klanten na te komen.

In dit specifieke geval zou je ook nog kunnen stellen dat wie zich kan veroorloven
om zo'n dure (in mijn ogen en die van vele anderen zelfs veel te dure) satellietontvanger
te kopen ook wel het geld heeft om enkele minuten te bellen tegen een tarief van 75 cent per minuut.

Wat betreft talenkennis, afgaande op jouw Duitstalige en Engelstalige postings
op verschillende Duitse boards, is het voor jou evenmin een probleem om,
zoals je het zelf omschrijft, ff 3 regels voor hem te vertalen.
Jouw vaardigheden in deze lijken mij geen belemmering om voor dat klusje
geen beroep op mij te hoeven/moeten doen.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Geplaatst:

Help jezelf en ga daar naartoe waar de box gekocht is.

Die tip heb je al meerdere keren gekregen, maar negeer je steeds.

Dan kan je het anderen niet kwalijk nemen dat ze geen moeite doen je te helpen.

 

Ron

Geplaatst:

heb een mail gestuurd naar de hoofd dealer in belgie en toch netjes terug een antwoord gehad

mag deze opsturen en zullen het nodige doen

gelukkig maar

mvg swa

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...