swa Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Geplaatst: 14 juli 2009 bedankt hemertje heb dit reeds gedaan nu. er staat nl taal bij is toch goed dat ik dit in het nl heb geschreven dan. had een mail terug gehad dat er een ticket is aangemaakt. krijg ik daar nu terug een mail van als er respons is? mvg swa
swa Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Geplaatst: 14 juli 2009 oei net mail gekregen dat ze er niets van verstaan. engels en duits spreken gaat nog wel maar schrijven???? of is er iemand met een goede ziel die dit wil vertalen voor me mvg swa heb begin dit jaar mijn dreambox terug gestuurt voor een probleem met mijn> dreambox 8000 had nl bij opstart na een tijdje een groen scherm met de hdmi> kabel.> ze haden dan een nieuw moederbord geplaatst en het probleem was opgelost.> nu heb ik een ander probleem de sereele poort werkt maar tot er moet> geschreven worden van de memory flash dan gebeurd er echter niets.> kan alleen nieuwe software plaatsen via web brouwser.> heb de orginele van dream multimedia erin gezet. maar ik kan deze niet> uitschakelen deze start dan steeds terug op.>
Gast sattaz Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Origineel bericht van: swa of is er iemand met een goede ziel die dit wil vertalen voor me @swa, Voordat je een beroep doet op de goede zielen van dit forum. Bij een probleem met jouw Dreambox 800/8000, zeker als je al eerder problemen hebt gehad en zelfs al eens hebt teruggestuurd naar Dream Multimedia, lijkt me toch de dealer te zijn waar de box (oorspronkelijk) vandaan komt. Die dealer heeft ook zijn winstmarge gehad die (voor een deel) ook bedoeld is om klanten te helpen. Daarbij zal de dealer ook wel de Duitse en/of Engelse taal machtig zijn. Met vriendelijke groeten sattaz
swa Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Geplaatst: 14 juli 2009 had ik gedaan die zegd dat ik contact moet nemen met de hoofd dealer van belgie. een telefoontje gedaan en een bandje dat loopt met tarief van 75cent per minuut is wel wat te veel
Gast sattaz Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Origineel bericht van: swa had ik gedaan die zegd dat ik contact moet nemen met de hoofd dealer van belgie. een telefoontje gedaan en een bandje dat loopt met tarief van 75cent per minuut is wel wat te veel @swa, Jouw dealer en niet de distributeur (importeur) is toch echt degene die jou moet helpen. Lijkt me typisch een geval van met een kluitje in het riet sturen. Jouw directe dealer is jouw aanspreekpunt en NIET de distributeur (importeur). Een gedeelte van de marge die de dealer krijgt is bedoeld om klanten bij problemen te helpen. Met vriendelijke groeten sattaz
hemertje Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 sattaz, jij bent zo goed in talen het was sneller geweest met de 3 regels ff voor hem te vertalen DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
swa Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Geplaatst: 15 juli 2009 hemertje had me gevraagd een ticket te maken zodus maar moet in duits of engels zijn vandaar graag toch iemand die het wil doen en dan eens zien wat er gebeurd mvg swa
Gast sattaz Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Origineel bericht van: hemertje sattaz, jij bent zo goed in talen het was sneller geweest met de 3 regels ff voor hem te vertalen @hemertje, Jij weet (zie onder andere mijn postings op dit board) dat ik niet te beroerd ben om andere mensen te helpen als ze geen uitweg meer zien in hun satgerelateerde problemen. Maar ik ben niet gekke Henkie. Ik zie mij niet als onbetaalde hulpdienst voor nalatige dealers die wel in staat zijn om de winst in eigen zak te steken maar te beroerd zijn hun verplichtingen jegens hun eigen klanten na te komen. In dit specifieke geval zou je ook nog kunnen stellen dat wie zich kan veroorloven om zo'n dure (in mijn ogen en die van vele anderen zelfs veel te dure) satellietontvanger te kopen ook wel het geld heeft om enkele minuten te bellen tegen een tarief van 75 cent per minuut. Wat betreft talenkennis, afgaande op jouw Duitstalige en Engelstalige postings op verschillende Duitse boards, is het voor jou evenmin een probleem om, zoals je het zelf omschrijft, ff 3 regels voor hem te vertalen. Jouw vaardigheden in deze lijken mij geen belemmering om voor dat klusje geen beroep op mij te hoeven/moeten doen. Met vriendelijke groeten sattaz
Ron Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Help jezelf en ga daar naartoe waar de box gekocht is. Die tip heb je al meerdere keren gekregen, maar negeer je steeds. Dan kan je het anderen niet kwalijk nemen dat ze geen moeite doen je te helpen. Ron
swa Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Geplaatst: 22 juli 2009 heb een mail gestuurd naar de hoofd dealer in belgie en toch netjes terug een antwoord gehad mag deze opsturen en zullen het nodige doen gelukkig maar mvg swa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen