Ga naar inhoud


Wanneer komen er treffelijke ondertitels nederlands voor History-HD?


riji

Aanbevolen berichten

Weet iemand wanneer deze zender nederlandse ondertitels zal hebben?

Ik vind dit niet kunnen: een van de weinige HD-zenders met inhoud in dit betaal pakket en veel klanten kunnen dit slechts gedeeltelijk of niet verstaan. Zoiets zou eigenlijk bij regelgeving moeten verboden zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: riji
Dan is dit des te slechter service van TVVL-CSD.


SkyLink zal de ondertitels beschikbaar moeten stellen, niet TVV of CD.
CD/TVV maken gebruik van de service die SkyLink biedt..

iRuud


Er zijn op dit forum mensen die altijd een middel vinden om TV-VL te verontschuldigen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

en er zijn er dan die graag TVV in een zwart daglicht stellen en zeggen dat andere veel beter zijn,

al zijn er nu weer bewijzen met hun nieuwe shake+ dat ze weer iets doen heel erg door de bocht.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
en er zijn er dan die graag TVV in een zwart daglicht stellen en zeggen dat andere veel beter zijn,
al zijn er nu weer bewijzen met hun nieuwe shake+ dat ze weer iets doen heel erg door de bocht.

Ik maak geen vergelijkingen.
Ik houd het bij redelijke verwachtingen: TVVL en CDS weten heel goed dan hun klanten ondertitels verwachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji
Weet iemand wanneer deze zender nederlandse ondertitels zal hebben?
Ik vind dit niet kunnen: een van de weinige HD-zenders met inhoud in dit betaal pakket en veel klanten kunnen dit slechts gedeeltelijk of niet verstaan. Zoiets zou eigenlijk bij regelgeving moeten verboden zijn.




tja
het zijn amateurs he bij TV Vlaanderen

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji
Er zijn op dit forum mensen die altijd een middel vinden om TV-VL te verontschuldigen.


Tsja, als jij de rechter buurman afmaakt omdat de linker buurman je auto beklad heeft dan is dat verkeerd.
Als je CD/TVV afmaakt omdat Sky-Link iets niet doet dan is dat normaal?

Astrix en Oblix zeiden het al: Rare Jongens die Belgen.

iRuud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: riji
Er zijn op dit forum mensen die altijd een middel vinden om TV-VL te verontschuldigen.


Tsja, als jij de rechter buurman afmaakt omdat de linker buurman je auto beklad heeft dan is dat verkeerd.
Als je CD/TVV afmaakt omdat Sky-Link iets niet doet dan is dat normaal?

Astrix en Oblix zeiden het al: Rare Jongens die Belgen.

iRuud


Zwijg stilletjes over de belgen , hoe groen de ned kunnen zijn is nog heel wat anders crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: riji
Er zijn op dit forum mensen die altijd een middel vinden om TV-VL te verontschuldigen.

Tsja, als jij de rechter buurman afmaakt omdat de linker buurman je auto beklad heeft dan is dat verkeerd.
Als je CD/TVV afmaakt omdat Sky-Link iets niet doet dan is dat normaal?
iRuud

Je sluit toch geen contract af om iets niet te doen...


Link naar reactie
Delen op andere sites

De hele vergelijk van iruud slaat ook als een tang op een varken.

Dus nergens op.

 

TvVlaanderen alleen kan, en moet, er voor zorgen een compleet signaal door te geven.

Daar hoort ook een Nederlandse ondertiteling bij voor de Nederlandstalige abonnees.

Doen ze dat niet dan verkopen ze een incompleet product en behoren ze dit te vermelden als je een abonnement neemt.

Neem je er dan toch genoegen mee, en accepteer je dit gebrek, kan je niet achteraf bij TvVlaanderen gaan klagen.

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

TvVlaanderen alleen kan, en moet, er voor zorgen een compleet signaal door te geven.
Daar hoort ook een Nederlandse ondertiteling bij voor de Nederlandstalige abonnees.
Doen ze dat niet dan verkopen ze een incompleet product en behoren ze dit te vermelden als je een abonnement neemt.
Neem je er dan toch genoegen mee, en accepteer je dit gebrek, kan je niet achteraf bij TvVlaanderen gaan klagen.

Akkoord.
Het lijkt mij echter dat je als klant geen grond tot contractverbreking hebt bij zenderwijzigingen. Je moet die tekorten aanvaarden of na minimum 1-jaar abonnement (sinds laatste wijziging), mits 1-maand vooropzeg, ermee stoppen.
Nu ben ik dit nog niet van plan, maar ik erger mij steeds weer aan het opschepperig gedoe van die provider(managers) die denken dat ze je blij kunnen maken met een dode mus.
Duidelijke en eerlijke communicatie is het minste waar we recht op hebben.



Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is iets wat ze bij telenet nu ook hebben,

ze bieden sinds begin deze week een HD+ pakket aan met onder andere Animal Planet HD,

daar werken de ondertiteling ook niet op,

dit komt van de bron op 1 west en daar werkt die DVB ondertiteling ook niet.

dus soms moet je het probleem gaan zoeken bij de bron waar ze het vandaan halen.

er zal wel aan gewerkt worden om dit snel op te lossen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...