Ga naar inhoud

Wanneer komen er treffelijke ondertitels nederlands voor History-HD?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de 1 graden west de Thor werken gewoon de ondertitels op Animal Planet HD hoor.

Net zoals op History , History HD, TCM 24 uurs versie, Star tv, Discovery World, Discovery sience , Discovery Travelen The Travel Channel.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

• Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
dit is iets wat ze bij telenet nu ook hebben,
ze bieden sinds begin deze week een HD+ pakket aan met onder andere Animal Planet HD,
daar werken de ondertiteling ook niet op,
dit komt van de bron op 1 west en daar werkt die DVB ondertiteling ook niet.
dus soms moet je het probleem gaan zoeken bij de bron waar ze het vandaan halen.
er zal wel aan gewerkt worden om dit snel op te lossen.

Waarom sleur je hier ook nu weer Telenet bij? Als het daar ook zou fout zitten, moeten we dan de tekorten van TV-VL aanvaarden misschien?

Geplaatst:
Origineel bericht van: riji
dit is iets wat ze bij telenet nu ook hebben,
ze bieden sinds begin deze week een HD+ pakket aan met onder andere Animal Planet HD,
daar werken de ondertiteling ook niet op,
dit komt van de bron op 1 west en daar werkt die DVB ondertiteling ook niet.
dus soms moet je het probleem gaan zoeken bij de bron waar ze het vandaan halen.
er zal wel aan gewerkt worden om dit snel op te lossen.

Waarom sleur je hier ook nu weer Telenet bij? Als het daar ook zou fout zitten, moeten we dan de tekorten van TV-VL aanvaarden misschien?

omdat men hier laat blijken dat telenet niks fout doet en er niks fout gaat.
en voor als er iets niet werkt bij TVV is dat direct een aantal berichten van dat ze het niet kunnen en beter ophouden met bestaan enzoverder.

ik heb gisteren een half uur naar Animal Planet op 1 west gekeken en de ondertiteling via DVB aangeschakeld en er kwam geen.
heb die gebruikt onder de knop ondertiteling (en die wordt ook gebruikt bij telenet voor ondertiteling),
die dat ik hier zie op foto's op de site komen dan via de teletext knop denk ik,omdat de DVB ondertiteling bij mij altijd in het blauw is,naar de lila kleur op.
en niet in het wit.

ofwel ligt dit aan de gebruikte image ofzo.
heb newnigma2 laatste versie.

straks nog eens proberen of nu die ondertiteling erop komt.
bij de kabel komt het van de 1 west (weet ik uit goede bron van iemand die daar werkt).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: riji
dit is iets wat ze bij telenet nu ook hebben

omdat men hier laat blijken dat telenet niks fout doet en er niks fout gaat.
en voor als er iets niet werkt bij TVV is dat direct een aantal berichten van dat ze het niet kunnen en beter ophouden met bestaan enzoverder.

In deze discussie had nog niemand het over Telenet gehad.
Ik begrijp wel dat je TVVL wil verdedigen (ik ben zeker geen aanhanger van Telenet noch van Belgacom), maar je moet bij de feiten blijven.
We hebben lang moeten wachten op een begin van realisatie van de beloofde uitbouw van het HD-pakket en dan blijkt dat History-HD geen ondertitels heeft en veel mensen geen nederlandstalig klankspoor bij Eurosport-HD ontvangen. Het is de schuld van Skylink wordt gezegd maar dit neemt de verantwoordelijkheid van CSD_TVVL niet weg: zij moeten bij het in zee gaan met Skylink bedingen dat ze enkel moeten betalen wanneer het aanbod geschikt is voor nederlandstalige kijkers. Maar wat mij daarbij nog het meeste stoort is hun zelfreclame waarbij die tekorten verzwegen worden. Eerlijke communicatie is het minste waar een klant recht op heeft.
Geplaatst:

CDS bied Discovery HD ook nog steeds niet fastoenlijk aan voor Sky Link.

Dus waarom zou Sky Link History voor CDS fastoenlijk aanbieden?

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:
Origineel bericht van: guppje29

Ik zit niet te wachten op storende ondertitels die niet met de AD weg te clicken zijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Gast patje7of9
Geplaatst:
Origineel bericht van: guppje29

Het is al enkele maanden dat de EPG bij Discovery HD niet correct is.

Je begint je af te vragen wat voor idioten daar werken bij CD, ik kan niet begrijpen dat ze dat niet doorhebben. crazy

Als ze zo verder zullen ze meer en meer klanten verliezen.
Geplaatst:
Origineel bericht van: de Steef
ik had gisteren ondertiteling via teletekst 888

Even een check uitgevoerd... Maar op HistoryHD wordt geen teletekst door gegeven en dan kun pagina 888 niet opvragen.

Tenminsten niet op mijn topfield 7710 HDPVR
Geplaatst:

Dat de ondertitels niet getoond worden bij Animal Planet HD heeft inderdaad te maken met NewNigma2 en dan de standaardskin die gebruikt wordt. Gebruik maar eens een andere skin binnen deze image en je zult zien dat het perfect werkt.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:

Excuses !

Heb slecht gelezen

Het is mij gelukt met een Dreambox DM600 Pli Iolite settings

en dan heb ik het over History Channel in SD

(heb geen hd kan daar dus niet testen)

Geplaatst:

Er wordt aan gewerkt om er bij History HD er ondertitels bij te krijgen in DVB zoals we weten wordt de zender doorgeprikt van de Skylink transponder.

Dus bij Skylink wachten ze nu op apparatuur om dat door te kunen geven.

Daarna gaat ook de ingebakken ondertiteling van Discovery HD er zo spoedig mogelijk af dus op termijn zal het goed komen.

Of ze er erg veel haast mee hebben geloof ik niet de officiele decoders van Skylink kunnen geen DVB ondertiteling aan maar alleen de teletekst modus dus daar zal eerst een update voor moeten komen. laugh

Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44
Er wordt aan gewerkt om er bij History HD er ondertitels bij te krijgen in DVB zoals we weten wordt de zender doorgeprikt van de Skylink transponder.

Oeps,

Dan nu maar hopen dat er snel een update komt voor de Topfield 7700HDPVR. Die laat namelijk alleen DVB ondertitels zien via een SD zender en niet bij HD zenders.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen