Ga naar inhoud


Wanneer komen er treffelijke ondertitels nederlands voor History-HD?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: patje7of9


Het is al enkele maanden dat de EPG bij Discovery HD niet correct is.



Enkele maanden? "Now&Next" is nog nooit goed geweest op Discovery-HD (sinds vorig jaar maart/april dus al).

En als dit in de aanvoer al fout zou gaan en CDS hier technisch niets aan zou kunnen doen dan zou je toch zeggen dat hier met de leverancier over gesproken wordt.

Dat een bepaald probleem enige tijd nodig heeft om opgelost te worden ala, maar anderhalf jaar??? Dan ben je als bedrijf óf incompetent om je technische zaken te regelen óf het interesseert je gewoon geen fluit.




  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Apple740

Dat een bepaald probleem enige tijd nodig heeft om opgelost te worden ala, maar anderhalf jaar??? Dan ben je als bedrijf óf incompetent om je technische zaken te regelen óf het interesseert je gewoon geen fluit.

Was dit het enige technische probleem van CD maar.. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Gast patje7of9
Geplaatst:

Zo te zien is de logo van Discovery HD verandert en de EPG lijkt nu aangepast te zijn, maar ik zie alleen NOW and NEXT. crazy

Geplaatst:
Origineel bericht van: patje7of9
Zo te zien is de logo van Discovery HD verandert en de EPG lijkt nu aangepast te zijn, maar ik zie alleen NOW and NEXT. crazy


Ja, het logo zie je niet over het hoofd. Het is er bepaald niet kleiner op geworden. :D

Ik heb geen gecertificeerde tuner en heb bij Discovery HD nooit anders dan now / next gehad.

Ik heb het net vergeleken met de EPG op de kabel. Inderdaad klopt deze eindelijk. Werd wel eens tijd ook. smile

  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Diezelfde vraag heb ik een paar dagen terug naar CDS gemaild.

Een dag later kreeg ik onderstaand antwoord.

 

Geachte heer XXX,

 

CanalDigitaal geeft een aantal zenders een op een door en heeft hierdoor

geen invloed op de kwaliteit en inhoud van de EPG en zenderinformatie van een aantal zenders.

Canaldigitaal spoort de aanbieders echter wel aan

de EPG en ondertitels in de Nederlandse taal door te geven.

 

 

Met andere woorden,ze weten het zelf ook niet frown


 

Geplaatst:

Dank voor je antwoord.

Als je zoals CDS en TVV een Nederlandstalig cliënteel hebt, dan is "aansporen" onvoldoende zoals intussen blijkt. Ze lijken wel van de ene halve oplossing in de andere te vallen. Dit zal gevolgen hebben wat het al dan niet hernieuwen van het abonnement op dit pakket betreft.

 

Geplaatst:

Ik heb nog even nagezien op de website van TV-Vlaanderen, bij zenderaanbod:

History HD

History bracht u al ....

Taal: Engels - Ondertiteling: Nederlands

 

Dit vind ik toch niet kunnen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: mebo870
ho, maar volgens hun site bieden ze zelfs Sci Fi aan.


Waar staat het dan dat CDS SciFi aanbiedt? Heb het nog nooit zien staan, of ik moet er heel erg langs gekeken hebben...
Geplaatst:
Origineel bericht van: mebo870
ho, maar volgens hun site bieden ze zelfs Sci Fi aan.


Volgens mij heb jij het logo van Discovery Science foutief aangezien voor Sci-Fi smile

Want dat logo is namelijk SC op de tvv site en dit is natuurlijk niet Sci-Fi.
Geplaatst:

Het gaat hier uiteindelijk over TV-VL en History-HD.

Op hun website staat bij zenderaanbod: History HD Taal: Engels - Ondertiteling: Nederlands

Dit is toch fout en misleidend voor mogelijke nieuwe klanten.

Kan daar niets tegen gedaan worden?

 

 

Geplaatst:
Origineel bericht van: riji
Het gaat hier uiteindelijk over TV-VL en History-HD.
Op hun website staat bij zenderaanbod: History HD Taal: Engels - Ondertiteling: Nederlands
Dit is toch fout en misleidend voor mogelijke nieuwe klanten.
Kan daar niets tegen gedaan worden?


Je kunt het initiatief nemen en bellen naar TVV en vragen of ze de site willen aanpassen.
Een andere mogelijk is; contact opnemen met SkyLink en daar vragen of ze HystoryHD willen voorzien van ondertitels.
Een derde optie zou zijn om contact op te nemen met de moedermaatschappij van History Channel (A&E Television Networks) en daar vragen of ze er voor willen zorgen dat SkyLink Nederlandse ondertitels toevoegt aan HystoryHD.

Enfin, we horen wel van je welke optie je gebruikt hebt en wat het resultaat is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...