Gast HonyBony Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Hallo, Ik heb een nieuwe kaart ontvangen van CD. Ik miste een aantal zenders en sommige zenders die ik niet had heb ik in eens wel. Dat laatste kan kloppen, omdta ze je drie weken alle zenders aanbieden. Ik heb de zenders Film 1.1, 1.2 en 1.3 niet. Ik heb een originele CD mediaguard CAM rev1.1. Decoder heeft firmware van 9 apr 09. Nu heb ik de decoder teruggezet naar fabrieksinstellingen en daarna alle zenders opnieuw ingelezen. Dit helpt helaas niet. Maar bij het sorteren van de zenders heb ik een ander probleem. Ik kan de zenders prefect in de gewenste volgorde krijgen. Maar de zenders houden hun originele nummer. Nederland 1 blijft dus een 700 nummer. En dit is erg lastig met zappen. Hoe kan ik de nummering wijzigen. Ik heb dit probleem namelijk niet eerder gehad. Alvast bedankt Andre
Gast Bigbot Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Met het programma Topset kun je de kanalen verplaatsen naar de plekken die je zelf wilt: http://www.topfield-europe.com/forum/showthread.php?t=15199 Je hebt wel een seriele nulmodemkabel nodig om je topfield met de pc te verbinden.
Gast Berry1 Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Hoi, Bij het zenders zoeken kun je aangeven op welke manier. Onder fastscan kun je aangeven CD volgorde. En wanneer zoeken klaar is staan je zenders op volgorde.
Gast HonyBony Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 bedankt voor de reacties. ga ik dat eens proberen zodra ik volgende week weer thuis ben. Andre
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen