Gast Jansse Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 hallo, ik heb net een sony slim sata AD-7593S-01 dvd brander in me dm8000 gebouwd met de interne usb aansluiting en stroomvoorziening v/d HD drive maar het laadtje opent niet Ik hoor hem draaien bij de opstart van de box en het lampje brandt maar de lade opent niet. heeft iemand een idee wat het kan zijn? Graag wat advies, bedankt //Caszw E2 nab.0.11
hemertje Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 waarschijnlijk heb je de lade te strak tegen de behuizing aangeschroefd... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Harley Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 in het verleden te lange schroefje's bijgeleverd (zal nog wel niet veranderd zijn ) . Meestal maar 1 de boosdoener, even 1 voor 1 er uit draaien. VU+ Duo2 - PrismCube
Gast Jansse Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 dat ws het eerste waar ik aan dacht, maar dat is het dus niet, helaas.
Gast Jansse Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 welke bedoel je? er worden er 2 bijgeleverd voor het printje voor de aansluitingen naar het moederbord en verder kan je de speler vast zetten aan de zijkant in de lade..
hemertje Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Origineel bericht van: Jansse welke bedoel je? er worden er 2 bijgeleverd voor het printje voor de aansluitingen naar het moederbord en verder kan je de speler vast zetten aan de zijkant in de lade.. de speler is te vast tegen je box aangedraaid? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast Jansse Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Harley jij had de oplossing! Bedankt het was inderdaad 1 schroef die net iets te diep in de speler zat, deze verwijderd en nu werkt alles zoals het moet en ik blij Bedankt voor je hulp!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen