Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

weet er iemand soms software voor canal digital

heb de nieuwe kaart Mediaguard 3-smartcard

maar krijg geen beeld

de ontvanger is vantage hd 7100

de kaart is geupdate tot 06/09/2009

grtz

Geplaatst:
Origineel bericht van: Anoniem
maar krijg geen beeld
grtz

De belangrijkste vraag is: welke software/updateversie heb je er momenteel op staan? Ga naar de Vantage website en kijk of jij van jouw model wel de recentste update hebt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: Anoniem
maar krijg geen beeld
grtz

Heb even voor je rondgeneusd, maar kan geen recente updates van jouw receiver vinden. Zou eigenlijk wel moeten, trouwens m.b.t. de SECA3-kaarten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik ben sinds september 2007 in het bezit van een IDL - 7000 S CI , met een SCM official canaldigitaal mediaquard licensed CI module nr.11410648405807 p/n 904120 Rev1.3

Sinds de smartcardwisseling(mediaquard-3 codering) van canaldigitaal kan ik mijn opgenomen programma's na 3 dagen niet meer bekijken, ze komen ongedecodeerd binnen , is te zien aan het $ teken voor het bestand . Volgens de helpdesk van CanaalDigitaal is dit niet hun probleem , maar moeten de producenten van satellietontvangers nieuwe software hiervoor ontwikklen , zodat een opgenomen programma net als voor de kaartwisseling , altijd zichtbaar blijft. Vreemde zaak natuurlijk , op hun website vermelden ze dit niet.

Ik heb de laatste software revisie van Inverto geinstalleerd 1.4.214.103, doch het probleem is niet verholpen. Uiteraard diverse internet-fora's gechecked , helaas nog steeds geen oplossing gevonden.

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103

Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen