Gast enmot Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Weet iemand hoe ik een opnamen kan stoppen ik weet dat ik de shift toets moet indrukken van de remote dat werkt ook niet altijd naar behoren,maar als ik dat gedaan heb moet ik zoveel moeite doen om hem te stoppen.Is er geen makkelijker manier.Ik heb de nieuwe PLI3 erop zitten. Bij voorbaat dank
Kabeltje87 Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 De timer wissen van de opname die loopt. (in de timer lijst) ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Gast enmot Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Dat bedoelde ik met omslachtig kan het niet gewoon 1 knop voor opnemen en stoppen.
Gast Sjaaky Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Als je de opname bent begonnen met de rode knop kun je de opname daar ook stoppen. Dat is 2 knoppen.
chablis Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Origineel bericht van: Sjaaky Als je de opname bent begonnen met de rode knop kun je de opname daar ook stoppen. Dat is 2 knoppen. Volgens mij is dat 1 knop, 2 keer gedrukt... DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
Gast enmot Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Stom nu doet ie het wel.Dank voor de snelle antwoorden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen