Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds een paar dagen is Classic FM verdwenen. Opnieuw inlezen (Fastscan) helpt niet. Op C FM website staat dat de zender gewoon in het Familie pakket en hoger is te ontvangen...

Wat is hier nu weer aan de hand?

Ciao Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Belsat
Sinds een paar dagen is Classic FM verdwenen. Opnieuw inlezen (Fastscan) helpt niet. Op C FM website staat dat de zender gewoon in het Familie pakket en hoger is te ontvangen...

Wat is hier nu weer aan de hand?

Ciao Henk

Bij mij niks, gewoon ontvangst.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Heel hartelijk dank. Nu weet ik tenminste dat het zin heeft verder te zoeken.

Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Belsat
Heel hartelijk dank. Nu weet ik tenminste dat het zin heeft verder te zoeken.

Henk

Naar Classic FM, of naar je technisch mankement? confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Het gaat om een CDS goedgekeurde Philips van vrienden, en dan zijn de opties beperkt. Eerst nog maar eens opnieuw kanalen inlezen, maar dan normaal, niet fastscan. En controleren of hun abonnement na de kaartwissel nog steeds Familiepakket is. Verder weet ik het ook niet :-(

Ciao, Henk

Geplaatst:

Sorry, was er een paar dagen niet.

Maar om toch nog even anwoord te geven: check eens of de 5 Belgische radiozenders het wel doen? Zo ja, dan hebben ze minimaal het Familiepakket. Zo nee, dan hoogstwaarschijnlijk niet.

Ze zitten op 12.721 Horizontaal, SR is 22000 en de spot is de 19,2 Oost.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen