Ga naar inhoud


Enkele kanalen niet open terwijl vrij is aangegeven


Homer

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

 

hier heb ik last van enkele kanalen die bij mij zwart blijven, zoals Vijftv, discovery, animal, jim, enz alle vlaamse zijn open de rest niet!?

 

Nog iemand last van!

 

Homer

 

Ps. kaart staat op 06/09 andere datum op 05/09

 

 

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik zie hier ook eigenaardige dingen : kanalen vrij en dan weer gedecodeerd , maar een constante sinds enkele dagen is dat ik problemen ondervind met France 2 en 3 : daar is in feite niets gewijzigd en toch blijft het beeld soms op zwart ( en soms niet ) .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer
Hallo,


hier heb ik last van enkele kanalen die bij mij zwart blijven, zoals Vijftv, discovery, animal, jim, enz alle vlaamse zijn open de rest niet!?

Nog iemand last van!

Homer

Ps. kaart staat op 06/09 andere datum op 05/09



Dat komt omdat Canal Digitaal en Tv Vlaanderen, de codering langzaam aan het terugzetten zijn, wat heel geleidelijk gaat.. Onlangs zijn vanmorgen Jim en VIJFtv weer gaan coderen, netals de Nederlandse zenders RTL7 en Veronica/Jetix. Overigens was gister Kanaal Z al weer gaan coderen, ik neem aan dat je daar ook geen beeld op hebt momenteel? Zenders als Discovery zijn niet ongecodeerd geweest..Probeer eens te heractiveren? als dat lukt tenminste..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer
Hallo,
hier heb ik last van enkele kanalen die bij mij zwart blijven, zoals Vijftv, discovery, animal, jim, enz alle vlaamse zijn open de rest niet!?
Nog iemand last van!
Homer

Ps. kaart staat op 06/09 andere datum op 05/09

De conclusie moet zijn, dat er iets met je ontvanger loos is. De beide update-data zijn net weer gewijzigd,
dus mogelijk krijgt je ontvanger die niet binnen. Dus moet je ontvanger waarschijnlijk een firmware-update hebben.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer
mijne ontvanger heeft de laatste soft hoor!
dus zou ik het nie weten!

homer


De soft van de ontvanger doet op de Dreambox niets ter zake.
Je moet er voor zorgen dat je versie 2.1.1 van CCcam gebruikt, dan werkt het zonder problemen.
Let op, dit lijkt op 2.11, maar dat is niet hetzelfde !
Wel na de upgrade van Cccam nog eens een heractivatie doen, terwijl de ontvanger op één staat. Tien minuten op één laten staan. Nadien zou de kaart weer helemaal in orde moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een lemon met de laatste soft op en heb voor jou eens met een tvvl cam en met mijn matrix revolutions cam gekeken op de kanalen waarop je geen beeld hebt en ik heb daar wel beeld op.

 

Ik heb een basisabbonement bij TVVL.

 

Gebruik je nu een nieuwe tvvlcam of is het terug de aston?

 

 

 

 

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

terug de aston, Daar mijn tvv modulle de geest heeft gegeven! Zou mij verwonderen dat de aston de dader is.

 

maar alle zal moeten wachten tot de satboer terug is voor de omruiling van de defecte cam.

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist telaat om nog iets aan het vorige antwoord te wijzigen!

 

Maar hier gaan we, Ben even bij de overgebuur geweest en zijn tvvcam gevraagd! En ja hoor hiermee heb ik terug beeld op VT4 Jim 2BE en discovery enz.....

 

Het is toch raar dat de aston deze kanalen tegenhoud.

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is blijkbaar een probleem met de Aston-cam, want in mijn Max 22OS doet hij het niet meer, er is geen beeld op de zenders te krijgen, waar dit enkele dagen geleden wel nog het geval was.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Er is blijkbaar een probleem met de Aston-cam, want in mijn Max 22OS doet hij het niet meer, er is geen beeld op de zenders te krijgen, waar dit enkele dagen geleden wel nog het geval was.

Greets

Welke Aston cam?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...