Ga naar inhoud


Enkele kanalen niet open terwijl vrij is aangegeven


Homer

Aanbevolen berichten


Dat is ook de reden waarom ik die Aston niet meer gebruik.

Sinds ik die officiële TVV/CDS CAM gebruik, werkt alles stukken beter en alle zenders komen er prima door. OK, ik heb dan wel geen PIP meer maar heb liever een stabiele ontvanger dan eentje waarmee het zappen traag gaat en pas na het initialiseren van de Aston module terug beeld krijg.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik mocht de cam gebruiken tot deze morgen, daar mijn overgebuur toch de nacht had! Voor de zekerheid legde ik de ontvanger nog eens aan om tv te kijken! en wat blijkt terug het zelfde probleem VT4 Jim 2BE DisC Anim enz... geen beeld meer terwijl de tvvcam er inzit!!! A de ontvanger is deze nacht ook niet in diepe slaap gegaan met de aston deed die da wel! Dus weer een raar evel erbij om deze ontvanger, heb terug een boze blik gekregen van madam.

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Aston versie 2.18 de laatste softwareversie.

Greets

OK, die heb ik ook, maar geen problemen in de Topfield 5000.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik de matrix revolutions met ucas 3.1 versie erop en voorlopig werkt die heel goed.

 

Ik heb ook een tvvlcam maar die kan niet zo goed tegen de warmte als er ook nog mijn viaacces cam in de ontvanger zit.

 

Ik kan deze revolutions cam gebruiken op alle kanalen van het basispakket (behalve het geluid bij trace is er niet en mezzo is ook wat moeilijk).

 

Aanraden kan ik hem natuurlijk niet doen want ik weet niet hoe lang deze cam nog beeld op de tvvl kanalen toont aangezien deze cam niet goedgekeurd is door tvvl.

 

 

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

welnu vandaag de firmware van de Max 220s aangepast aan de laatste versie en nog eens de Aston gebruikt, nu weer geen enkel probleem, alles gaat open.

 

Nu weet ik het wel niet meer.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
welnu vandaag de firmware van de Max 220s aangepast aan de laatste versie en nog eens de Aston gebruikt, nu weer geen enkel probleem, alles gaat open.

Nu weet ik het wel niet meer.

Greets

Dank voor deze posting, want ik heb weer het vertrouwen dat die Aston momenteel toch terecht bij mij op de tweede plaats komt na de Mediaguardmodule van CDS.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens , ik denk dat de problemen bij TVV zitten : tot ca. 23.00 hr had ik op alle zenders ( TVV en CD ) beeld , daarna bleven alle TVV-zenders op zwart ; behalve één , canvas en vtm (die stonden nog op vrij ) .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal inderdaad nogal confuus.

 

Dan werkt de ene module niet, dan is het interne module die het laat afweten en de dag erna is het weer anders.

 

Ik heb trouwens nu gezien dat mijn Xtreme Hornet de Seca3 kanalen opent (updates zal hij wel niet aankunnen), maar dat alles wat via Canalsat wordt doorgeprikt (zoals de France Télévisions zenders, Mezzo, Trace TV en Motors TV) zwart blijft.

 

Waar dat nu weer aan ligt is mij niet zeer duidelijk, maar een knoeiboel is het wel.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Het is allemaal inderdaad nogal confuus.

Dan werkt de ene module niet, dan is het interne module die het laat afweten en de dag erna is het weer anders.

Ik heb trouwens nu gezien dat mijn Xtreme Hornet de Seca3 kanalen opent (updates zal hij wel niet aankunnen), maar dat alles wat via Canalsat wordt doorgeprikt (zoals de France Télévisions zenders, Mezzo, Trace TV en Motors TV) zwart blijft.
Waar dat nu weer aan ligt is mij niet zeer duidelijk, maar een knoeiboel is het wel.
Greets


en die deden het de vorige dagen bij mij ook niet , maar vandaag weer alles perfect .




Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gene 1225

en die deden het de vorige dagen bij mij ook niet , maar vandaag weer alles perfect .

Maar als die knoeiboel de gecertificeerde ontvangers en Mediaguardmodule voorbij gaat, is dat toch een opmerkelijk feit.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...