marco24 Geplaatst: 8 juli 2009 Delen Geplaatst: 8 juli 2009 pijnstiller ibrohofen bij de drogist of apotheek halen naproxen gaat nog beter maar krijg je alleen op recept van de dokter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wortellica Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2009 Hou niet zo van sm Origineel bericht van: soktic mietjes hahahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soktic Geplaatst: 8 juli 2009 Delen Geplaatst: 8 juli 2009 Volgens mij wel, ander had je hem er al uit gehaald, brrr. Ik heb momenteel mn kaakspier verrekt ofzo, das ook knap irritant. Die kan ik er beter maar niet uit trekken met een tang denk ik .. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wortellica Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2009 dat zou ik ook maar niet doen nee Origineel bericht van: soktic Volgens mij wel, ander had je hem er al uit gehaald, brrr. Ik heb momenteel mn kaakspier verrekt ofzo, das ook knap irritant. Die kan ik er beter maar niet uit trekken met een tang denk ik .. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast AlanS Geplaatst: 8 juli 2009 Delen Geplaatst: 8 juli 2009 Ouwe truuk om even door de dag te komen. Een watje in jenever dompelen en in de mond tegen de kies houden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast AlanS Geplaatst: 8 juli 2009 Delen Geplaatst: 8 juli 2009 Citaat: heb zelf een keer een verstandskies getrokken met een combinatietang Daar geloof ik dus helemaal niets van. Een gewone kies had ik nog kunnen geloven maar een verstandskies niet. Ook erg dom want de verstandskies kan wortels hebben die als weerhaken uit elkaar staan. Daarom maakt de tandarts eerst foto's. Staan de wortels recht dan trekt ie ze zelf en staat ze als weerhaken dan komt de kaakchirurg erbij. Je kan dus enorm veel schade toebrengen als je dat zelf doet en de kies kan ook nog breken. Ook snap ik niet dat iedereen roept "eruit" ik zou zuinig zijn op mijn kiezen en proberen deze te redden en desnoods te vervangen door een stift. Dat kan alleen als de kies er niet te lang uit is want dan trekt het tandvlees zich terug. User bromtol is tandarts en die moet mij maar verbeteren mocht ik onzin uitkramen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 8 juli 2009 Delen Geplaatst: 8 juli 2009 @ wortellica, aan je naam te zien wordt dat een wortelkanaal behandeling. Maar inderdaad kruidnagel schijnt goed te werken. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fatfreddy Geplaatst: 8 juli 2009 Delen Geplaatst: 8 juli 2009 Origineel bericht van: soktic Eruit dat ding!. En ik spreek uit ervaring, heb zelf een keer een verstandskies getrokken met een combinatietang!. Wat een watje . Kon je geen touwtje vinden die om de kies draaien en de andere kant een brok steen en die weggooien ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wortellica Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2009 Ja dat heb ik wel eens vaker gedaan, en dat werkte toen ook wel. Maar heb helaas geen jenever in de buurt zit nu aan de citroen thee (spoelen) en Bocasan ( poeder voor mondspoeling) en het gaat wel redenlijk tot nu toe moet ik zeggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 8 juli 2009 Delen Geplaatst: 8 juli 2009 Voor de handige doe-het-zelver. Eventueel even het videootje aan een derde laten zien voor het beste resultaat. Alles in nog geen 5 minuten geregeld Handige link Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wortellica Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2009 Zo krijg al helemaal zin in morgen . Origineel bericht van: Pedro Newbie Voor de handige doe-het-zelver. Eventueel even het videootje aan een derde laten zien voor het beste resultaat. Alles in nog geen 5 minuten geregeld Handige link Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: 8 juli 2009 Delen Geplaatst: 8 juli 2009 Gewoon 500 Mg ibuprofen na een half uurtje is de pijn zo goed als weg. Mij was de noodkroon er af geknapt en verrekte van de pijn, maar met zo'n ibuprofen achter de kiezen kon ik zelfs gewoon eten. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 juli 2009 Delen Geplaatst: 8 juli 2009 Origineel bericht van: wortellica Helaas alleen maar bier hier. Origineel bericht van: ron1872 Een fles rum schijnt wel aardig te werken .... om de tijd te doden Een krat bier is ook goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soktic Geplaatst: 8 juli 2009 Delen Geplaatst: 8 juli 2009 Geloof het of niet, echt gebeurd. Van die haakjes wist ik niet. Ik was 15 jaar niet bij de tandarts geweest, dus dacht dan maar zelf.. Vorig jaar ben ik weer geweest, 2 gaatjes + 2 verstandskiezen eruit. Toen zei de tandarts dus, hey 1 verstandskies is al getrokken zie ik... Ik eeh ja, dat heb ik zelf maar gedaan. Toen keek ie mij raar aan, en zei, dat heb je dan netjes gedaan . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 8 juli 2009 Delen Geplaatst: 8 juli 2009 Ik wens je in ieder geval veel sterkte en succes, kiespijn is een van de ergste pijnen zegt men en ik kan mij er alles bij voorstellen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen