Ga naar inhoud


Tip tegen kiespijn


wortellica

Aanbevolen berichten


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
heb zelf een keer een verstandskies getrokken met een combinatietang

 

Daar geloof ik dus helemaal niets van. Een gewone kies had ik nog kunnen geloven maar een verstandskies niet. Ook erg dom want de verstandskies kan wortels hebben die als weerhaken uit elkaar staan. Daarom maakt de tandarts eerst foto's. Staan de wortels recht dan trekt ie ze zelf en staat ze als weerhaken dan komt de kaakchirurg erbij. Je kan dus enorm veel schade toebrengen als je dat zelf doet en de kies kan ook nog breken.

 

Ook snap ik niet dat iedereen roept "eruit" ik zou zuinig zijn op mijn kiezen en proberen deze te redden en desnoods te vervangen door een stift. Dat kan alleen als de kies er niet te lang uit is want dan trekt het tandvlees zich terug. User bromtol is tandarts en die moet mij maar verbeteren mocht ik onzin uitkramen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
Eruit dat ding!. En ik spreek uit ervaring, heb zelf een keer een verstandskies getrokken met een combinatietang!.
Wat een watje . Kon je geen touwtje vinden die om de kies draaien en de andere kant een brok steen en die weggooien ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon 500 Mg ibuprofen na een half uurtje is de pijn zo goed als weg.

Mij was de noodkroon er af geknapt en verrekte van de pijn, maar met zo'n ibuprofen achter de kiezen kon ik zelfs gewoon eten.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof het of niet, echt gebeurd. Van die haakjes wist ik niet. Ik was 15 jaar niet bij de tandarts geweest, dus dacht dan maar zelf.. Vorig jaar ben ik weer geweest, 2 gaatjes + 2 verstandskiezen eruit. Toen zei de tandarts dus, hey 1 verstandskies is al getrokken zie ik... Ik eeh ja, dat heb ik zelf maar gedaan. Toen keek ie mij raar aan, en zei, dat heb je dan netjes gedaan smile .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ik wens je in ieder geval veel sterkte en succes, kiespijn is een van de ergste pijnen zegt men en ik kan mij er alles bij voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...