Ga naar inhoud


Tip tegen kiespijn


wortellica

Aanbevolen berichten

Gast Drs. IJzerbout
Citaat:
in Nederland worden dergelijke dingen niet vergoed door het basispakket.
zelfs mijn aanvullende verzekering dekt maar 80% van de kosten.


In Duitsland ook niet, en 80% van de kosten vergoed krijgen is toch echt niet slecht.

Een kroon kost hier ongeveer €uro 400,00

In Turkije maar €uro 100,00
Ik heb daar een kroon laten maken en zetten en ben uiterst tevreden.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

In Marokko is dat nog goedkoper.

In het kleinste dorpje zie je al zeker 3x het bordje DENTIST.

In Oulad Teima zag ik er zelfs 3 in 1 straat.

Maar ja ze eten daar veel zoetigheid dus dan is dat ook wel nodig. blush

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had geen eigen tandarts meer, dus dat ging niet zo makkelijk en had vandaag een oplevering ( werk gaat gewoon door ) vandaag ingeschreven bij een nieuwe tandarts en daar kan ik morgen ochtend terecht . ( me eigen schuld dus)

Origineel bericht van: leo1949
Nou dan had ik naar Avenhorn gegaan voor een spoedconsult.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Agent Mike

klopt.

in Nederland worden dergelijke dingen niet vergoed door het basispakket.
zelfs mijn aanvullende verzekering dekt maar 80% van de kosten.


Probleem is alleen dat dat mogelijk is als je hiervoor bij een verzekering al verzekerd bent.
Wil je naar een andere verzekering met een betere dekking dan moet je eerst een verklaring kunnen overleggen, heb je al te veel vullingen en kronen dan wordt je simpelweg gewijgerd en zelfs bij je eigen verzekering kun je niet naar een uitgebreidere verzekering.

Daarnaast vind ik die prijzen die de tandartsen hanteren gewoon van de gekke, even 2 minuten in de stoel voor een jaarlijke controlle 16 euro, maak er dan in totaal 5 minuten van maar dat is wel bijna 200 euro per uur als je zo werkt als onze tandarts en dat voor iemand die een beetje handig is met wat haakjes en een boortje.

Maken ze een fout en breek een zojuist gemaakte tand weer af dan kan het natuurlijk hersteld worden, maar er gaat wel weer een factuur richting verzekeraar, garantie op hun werk hebben ze blijkbaar nog nooit van gehoord.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

verstandskiezen, argh ... ik ben blij dat ik ze alle 4 d'r al uut heb, niet zonder slag of stoot.

bocasan werkte bij mij redelijk echter had ik er ontstoken tandvlees bij (bij 1tje onder). 7 verdovingsspuiten en nog de pijn voelen.

ik had hier evt. wel morfine op voorraad voor je maar da's nu te laat want ik mag aannemen dat ie er inmiddels uit is ?

 

 

 

mzl,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kies is eruit, en wat een heerlijk gevoel is dat weer zeg.

Zat een onsteking aan vast, ter grote van een knikker. En er kwam een hoop pus bij los . nu weer trouw mijn halfjaarlijkse controle bij de tandarts volgen denk ik.o ja de kies was al afgebroken en had al drie keer op die plek een ontsteking gehad , vandaar dat ik hem heb laten trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...