mybrain Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 HenkSat maakt fantastische zenderlijsten die ik met veel plezier iedere maand weer in mijn receivers zet. Hij heeft ook een "rotating lijst" die zou moeten gaan tot 45 West. Hij gaat echter maar tot 12,5 West. Weet iemand hoe waar ik een goede zenderlijst voor de 30 west kan vinden en hoe ik doe kan eevoudig kan toevoegen aan de lijst van HenkSat. Of anders gezegd...HENK heb je een foutje gemaakt ??? Gr vanuit Spanje. --------------------------------------------------------- DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W
martin52 Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Neem de lijst van satje. Zie daarvoor het dreambox forum
mybrain Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Geplaatst: 10 juli 2009 Bedankt die had ik nog niet gezien. Mooie lijst die van Satje maar als ik heel eerlijk ben dan vind ik die van HenkSat nog de allerbeste. Logischer opgebouwd. Ik snap nooit zo goed waarom mensen in hun lijsten allerlei indelen opnemen per satelliet. Je kunt in je receiver al selecteren op bouquet en op satelliet waarom zou je die indelingen nog eens extra in je lijst opnemen. Maar goed, kwestie van voorkeur en smaal denk ik. Het zou fijn zijn als de HenkSat lijst voor de Wavefrontier zou weergeven wat er staat nl. tot 45 west. Tot die tijd heb ik de 30 gr. kanalen overgenomen van satje....waarvoor hartelijk dank. Gr vanuit Spanje --------------------------------------------------------- DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W
Jean-Claude Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Origineel bericht van: mybrain Ik snap nooit zo goed waarom mensen in hun lijsten allerlei indelen opnemen per satelliet. Je kunt in je receiver al selecteren op bouquet en op satelliet waarom zou je die indelingen nog eens extra in je lijst opnemen. je zal maar een draaibare schotel hebben die in je zaplijst telkens over en weer beweegt tussen Hispasat 30W en Astra1 19E. Zappen gaat niet erg vlot op die manier - dus groeperen we de zenders per satelliet om het aantal rotor-verplaatsingen te beperken. Maar daar heb jij met je wavefrontier natuurlijk geen last van ..... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
mybrain Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Geplaatst: 10 juli 2009 aha ik begrijp hem...mischien moet satje in zijn filename voor zijn lijstjes dan maar zetten dat het een rotor kanalenlijst is of zo.....beetje standaardiseren zeg maar.....doet HenkSat ook zie ik..... Anyway....bedankt voor de uitleg. --------------------------------------------------------- DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen