Ga naar inhoud


FTA periode langzaam voorbij NL en B


MR_B

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag 8 juli komt de codering weer gefaseerd terug op de NL en Belgische zenders.

 

Inmiddels zijn nu ook weer achter de codering

 

RTL 7

RTL 8

NET5

Veronica

VijfTV

JIM.

 

 

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij moet je JIM kunnen ontvangen met TVV abbo, krijg hem hier ook door met het vlaanderen pakket en de nieuwe kaart.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm ik krijg nu helemaal niets meer door, behalve ned1, ned2 en ned3 omdat deze fta zijn. Mijn kaart is geactiveerd tot 1-9 met basispakket. Het lijkt wel of er geen S3 meer op het signaal zit en alleen maar S2..

 

Heel apart, naast de huidige fta kanalen kan ik wel hustler tv ontvangen. Ben ik nu gekke henkie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je een heractivatie moet aanvragen via de CDS-site en de laatste firmware in de ontvanger misschien moet laden. Tip lees even andere toppics daar staat voldoende over de afgelopen problemen m.b.t. de codering.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat snap ik, maar tot een dag of 2 geleden werkte het allemaal nog perfect. Nu de codering er weer op zit werkt niets meer, behalve die hustler. Misschien dat er toch wat mis gegaan is bij de laatste update of zo, geen idee,

 

Ik probeer wel een heractivatie, maar verwacht niet dat dat veel uit zal halen. Hoewel, de datum staat nu op 9-9-2009, dus dat is vandaag over 2 maanden, en heb ik dus een update gehad.

 

Ik draai Enigma op een relook400s met cccam 2.1.1 dus daar kan het denk ik niet aan liggen (of is er alweer een nieuwe cccam uit?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks SAT87.. laughlaugh niet verwacht dat het hieraan zou kunnen liggen, maar heractivatie werkte wel. Bizar, vooral omdat de entitlement datum gewoon hetzelfde is gebleven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arvy
mmm ik krijg nu helemaal niets meer door, behalve ned1, ned2 en ned3 omdat deze fta zijn. Ben ik nu gekke henkie?


Gisteren 09/07 : tot 23.00 hr geen problemen , later alles op zwart van de TVV-kanalen behalve de drie die nog op "vrij" stonden ( één,canvas, vtm) , ook Halmark , MGM , Nat geo, discovery .... : alles zwart . Uit hetzelfde pakket : Vitaya: gecodeerd : en toch beeld .
De RTL's ( gecodeerd) deden het wel goed .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Ze" hebben zich simpelweg gewoon gekl##t met die nieuwe Seca-3 kaart(!) Echt een super blamage(!) Tip voor CDS/TVV: aktiveer de oude kaarten weer... jammer voor de investering(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...