Ga naar inhoud


Now/next op de kanalen van Channel 4 verdwenen


Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen viel het me op dat Channel 4, E4 en More4 geen now/next meer leveren. Bijzonder irritant moet ik zeggen.

Nu is Film4 ook al aan de beurt. Wat is de reden hiervan? Ik merk ook bij Five dat ik veel sneller erlangs zap omdat ik geen zin heb om te ontdekken wat er nu draait. In feite dus slecht voor hun kijkcijfers. Weet iemand wat er aan de hand is daar?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maxdigital 220s , Now/Next op alle Channel 4 zenders smile

Channel Five , de FTA , totop heden , geen Now/Next EPG !!

 

http://www.flysat.com/28east.php

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is niets aan de hand. Op de Ch.4 kanalen zie ik nu gewoon now/next op de C-Tech.

 

Zal wel een PID wijziging geweest zijn, had ik vaak last van met de Topfield. Even de betreffende transponders scannen. Eventuele nieuw gevonden zenders achteraan de lijst gebruiken en de oude zenders weggooien.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek, ik heb dus inderdaad de transponders gisteren opnieuw ingescand omdat ik daar op mijn Topfield ook weleens last van heb. Omdat eht toen nog steeds niet werkte, besloot ik na het eveneens verdwijnen op Film4 (de enige C4 zender die ik eigenlijk echt vaak kijk) er maar eens een topic aan te wijden.

 

Zometeen maar eens opnieuw proberen dan...

 

PS waarom zouden ze de PIDs eigenlijk wijzigen, is toch nergens voor nodig? If it ain't broken don't try to fix it

 

Dank voor de reacties

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

't wordt alleen maar gekker.

De ondertiteling heb ik op film4 nu terug (was ik al een paar maand kwijt), maar de now/next krijg ik met geen mogelijkheid meer terug frown

Heb alle kanalen van beide transponders verwijderd en een nieuwe scan gedaan, maar geen now/next EPG.

Iemand anders met een TF77x0HDPVR met hetzelfde probleem?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...