Tonskidutch Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 hier zijn de nieuwe firmwares te vinden TS-109/209/409 Serie: http://turbonas.com/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=875 TS-x19/x39/509/809/SS-x39 Serie: http://turbonas.com/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=868 dus de beta 3.0 Build 0430 >> is nu Current firmware version: 3.1.0 Build 0708T geworden met ajax hij draait lekker en is merkbaar sneller. ciao Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Bolliebol Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Net een "nieuwe" Ts-209 Pro opgehaald. Software draait mooi (Version 3.1.0 build 0708T) Ik zoek me echter scheel naar de NFS server. Waar ik ook zoek, 'kan hem niet vinden. Wie heeft er voor mij een brilletje...... Ciao, Bolliebol
Gast sjonnie123 Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 ik heb dan wel een ts-109 maar hier kun je het vinden Home >> Network services >> NFS service Ik wil wel een plaatje toevoegen maar dat kan op deze site schijnbaar niet.
Bolliebol Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Hier heb ik dus ook gezocht.... Schiet mij maar af.
Bolliebol Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Copy uit ander draadje Origineel bericht van: Tonskidutch Hoi QNAP kwam met een opgeschmukte nieuwe Firmware deze week...> mooi gedaan en 't werkt MAAR wat blijkt ook de niet Pro modellen hebben nu NFS vrijgeschakeld per webinterface (foutje QNAP, bedankt van alle niet Pro gebruikers) dus mensen die eerder geen Pro hebben kunnen nu TOCH per NFS gaan mounten. Doei Tonskidutch link indien het mag naar de duitse support site is hier LID ZIJN OF WORDEN kies niet de ftp maar het forum, wegens snelheid Ik heb eens gedowngrade, en viola. Nu kan ik nfs gebruiken. Genoeg gestoeid voor vandaag, van de week gaan we weer verder.
Tonskidutch Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2009 is echt iets fout gegaan bij jouw, want met dezelfde 209 Pro en de firmware, heb ik deze onder netwerk ciao Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Bolliebol Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Op dit moment heb ik zoiets als : If it ain't broke, don't fix it. Alles werkt perfect nu, mijn droomdozen kunnen zonder problemen opnemen, afspelen zonder enige hapering. En ik weet wel, deze maand gaat er toch weer nieuwe software op. Het mot toch werken......... Ciao, Bolliebol
Satlook Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Citaat: nieuwe firmware QNAP Kan ik deze firmware er gewoon in zetten zonder dat iets verloren gaat wat er op mijn HDD staat? DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 er wordt altijd gewaarschuwd en aanbevolen om een backup te maken tja dat is dan een hele klus want ook erg veel data maar ik heb nog "never nooit" problemen ondervonden met een nieuwe firmware erop doen ofschoon er bijna 600 GB aan data op staat maar zoals ze ook op het officiele support forum aangeven alles is op eigen risico. dus als je ballen hebt gewoon doen ciao Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Bolliebol Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Vandaag nog maar eens geprobeerd. resultaat hetzelfde dus, weer gedowngrade en hoppa.....werken. Ik ga eens qnap benaderen, of die nog wat weten. ( ik laat het wel weten) Ciao, Boliebol
Tonskidutch Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2009 Origineel bericht van: Bolliebol Ik heb eens gedowngrade, en viola. Nu kan ik nfs gebruiken. Genoeg gestoeid voor vandaag, van de week gaan we weer verder. welke firmware versie had/heb je er dan opstaan ? dus aub versies vermelden. ciao Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Bolliebol Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Dit is in het kort wat ik tot nu toe heb gedaan: dag 1 versie TS-209_3.1.0_Build0708.img Geen NFS service aanwezig in networkservices. dag2 versie U_TS-209_20090121-3.0.0.img Wel NFS aanwezig in networkservices en dreamboxen binnen no time connected. dag3 versie TS-209_3.1.0_Build0708.img hierna contact gezocht via skype met qnap. Zij hebben op afstand ingelogd en "iets" gedaan waardoor NFS wel aanwezig is in networkservices. echter..... Ik kan hierna geen connectie krijgen met mijn dreamboxen. Dag4 terug naar versie TS-209_20090121-3.0.0.img zonder instellingen te veranderen direct connectie met mijn dreamboxen. Van de week gaan we weer verder stoeien. Ciao, Bolliebol
Tonskidutch Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 Hoi Bolliebol, het is een raar/vreemd probleem dat je hebt, of je hebt een andere instelling nog niet gebruikt + geen standaard shares voor NFS access toegepast. zie afbeelding ik denk dat als het daar niet aan ligt (testen) dat ik dan ook radeloos wordt. het is namelijk zo dat sinds de originele software erop stond altijd NFS als service ter beschikking stond op mijn ts 209 pro. (en bij elke upgrade van de firmware) ciao Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Bolliebol Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Tja, inderdaad vreemd. Ook de instellingen van de ip adressen heb ik goed staan. Het is eigenlijk heel mooi van Qnap dat hij alle instellingen e.d. gewoon bewaard, of je nou down- of upgrade. En bij de lagere versie werkt alles in 1 keer. Van de week neem ik weer contact op met Qnap. Ze hebben me toch zeer behoorlijk geholpen met het probleem dat ik geen NFS kon selecteren. Ciao, Bolliebol
Tonskidutch Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 doe dat, Bolliebol want ik kan er met enkel de ervaring en gebruikers kennis niets beters van maken die support bij QNAP is kundig en professioneel. succes ermee en laat ons eventueel weten waarom en wat ciao Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen