aukemuis Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Wat moet je nu in een matrix reborn stoppen om een SECA3 smartcard te laten werken?
aukemuis Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Geplaatst: 9 juli 2009 haha, welke is dat en heeft iemand die voor mij
RVP Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 De orginele software in mijn Matrix heet dacht ik Ucas. Verder weet ik het ook niet, want ik heb hem zo gekocht. Info hier: http://www.duwgati.com/nl/home.php?page=cam-ucas En Hier: http://oud.4all.tv/forums/faq/index.php?ToDo=view&questId=188&catId=13 Download locatie durf ik je hier niet te geven, want je komt op nogal vage sites uit.
Gast aart44 Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Je info RVP klopt niet de originele software voor de Matrix Reborn is Zcas maar daar heb je ook weer versies in zoals 1.0 en 1.1. Nu zou ik ook niet precies weten waar die te vinden is volgens mij hebben die importeurs allemaal hun sites al uit de lucht gehaald. GXmax had ook altijd de Zcas staan maar daar zie ik nog alleen Neo staan. Zelf op mijn oude harddisk gezocht en er staat wat of het origineel is weet ik niet zelf nooit een Reborn gehad. Maar heb er twee gevonden ik zal ze er bij doen,
Skysurfer Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Ik heb er ook nog een paar gevonden. De .bin zijn voor de CAS2 programmer, de .hex voor de funkaarten. Zcas.zip
aukemuis Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Geplaatst: 10 juli 2009 Z-cas werkt niet goed, andere opties?
Skysurfer Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Volgens diverse fora zou dit gewoon moeten werken. Module in de Cas en program starten Kies voor Cam Module Selecteer Magic Cams Selecteer vervolgens Matrix Reborn Connect Wis alles Open bestand en laad het bestand Schrijf Verifeer is niet nodig . Als het nu werkt is alles Ok. Werkt het niet kun je de procedure herhalen maar op het einde klik je ook schrijf xilinx zcas_1_0.zip
Dessie Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Origineel bericht van: Skysurfer Werkt het niet kun je de procedure herhalen maar op het einde klik je ook schrijf xilinx PAS OP !!!! Ik zou nooit de xilinx vervangen op een Matrix Reborn. Je hebt dan grote kans dat je 'em nooit meer werkend krijgt.
patrickv7373 Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 matrix reborn met ZCAS 1.1 werkt inderdaad met mijn TV Vlaanderen kaart (seca3) echter krijg ik geen beeld op één HD HD zenders werken dus niet!!!
LEM Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Hier een originele Matrix Reborn met Zcas 1.0 ==> eerste activatie van SECA 3 smartcard drie dagen terug verliep probleemloos op een Topfield TF 4000 PVR (naast een Technisat Conax CAM in het andere slot voor Scandinavische zenders). I burn not shine
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen