Gast aragorn Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Sinds vanmiddag ontvang ik de commerciele nederlandse zenders niet meer. " Program not running or scrambled " zegt Hummie mij.... Heeft dat te maken met de nieuwe smartcard die ik onlangs ontving (en waarvoor ik die 9.95 nog niet betaald heb!) En als dat zo is is er dan een oplossing??
harry Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 De laatste week zijn de commerciele kanalen vrij te ontvangen geweest tot vandaag, ook zonder kaart. De codering staat er nu weer op ( behalve NL 1,2,3 ). Je kan proberen je nieuwe kaart te activeren via internet, of bellen naar canalplus. Die 9,95 is een vrijwillige bijdrage voor je nieuwe kaart.
paardengek Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Vermeldt eerst even, welke type ontvanger je gebruikt ( 5400 ? ) en met welke firmware. Vermeldt tevens ook de gebruikte CI module. Dan kan je verwachten, dat je het juiste advies krijgt. Nu kunnen we slechts gissen. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen