Ga naar inhoud

[8121] Klok loopt vast in standby

Aanbevolen berichten

Gast pbeeckman
Geplaatst:

Ik heb mij onlangs een Philips DSR 8121 aangeschaft waarop ik eerts een TVV Trisat schotelset had aangesloten. Aangezien mijn vrouw graag enkele Chinese kanelen zou willen ontvangen en deze niet op de Astra 1, 2 en 3 ter beschikking zijn heb mijn trisat omgeruild voor een Multytenne van Technisat. All satelieten worden perfect ontvangen en kanalen zoekn was geen probleem maar nu blijkt de klok van mijn Philips DSR 8121 niet meer te werken in standby. Als ik deze uitschakel om 23.30 blijft deze op dit uur vastgeklokt tot ik de decoder weer aanzet waarschijnlijk omdat hij dan de update krijgt via satelliet. Zou dit probleem aan mijn decoder liggen of de schotelanttene en zijn er mensen met gelijkaardige problemen?

• 2 maanden later...

Geplaatst:

Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem bij de 8121. Als je hem weer aanzet vanuit standby dan loopt hij weer. Zet je hem weer in standby dan blijft hij staan waarop hij stond.

Lekker gemakkelijk bij geprogrammeerde opnamen!

Weet iemand wat hier aan te doen is?

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Geplaatst:

Is inderdaad een van de bugs van dit toestel. Laat de stekker van dit toestel eens voor een minuutje uit het stopcontact. Bij vrienden hielp deze cold reboot.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:

@Brambo

Enorm bedankt. Dit was het de stekker er even uit .... en de klok loopt weer!

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen