FSCR Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Ik heb nog een maagdelijke Kathrein. Nu moet ik met KCC de usb stick inrichten alleen weet niet welke image op de stick moet. Wie kan mij helpen?
collector Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 je moet beginnen met de image welke door KCC meegeleverd word en AAF2.0e in je flash laden alvorens met je stick aan de slag te gaan succes nokia mediamaster 9600 Kathrein UFS-910 e2 AAF dreambox 500 Dreambox 7000 darkstar2 dreambox 8000 openPLi
Gast Zak Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 En daarna beginnen met bijvoorbeeld een AAF e2 image. Neem dan de laatste BA image die je kan downloaden. Hele volgorde (als ik het goed heb onthouden, het is lang geleden dat ik het heb gedaan): AAF image met 2e bootloader in flash (via recovery stick methode bijvoorbeeld). USB stick voorbereiden op PC (met juiste label formatteren zodat KCC hem straks wil wissen). USB stick in Kathrein. Via KCC ga je BA installeren op de stick. Laat KCC de stick partitioneren. Je moet zelf de BA file kiezen. Dan het bootmenu installeren via KCC. Hier moet je de bootmenu file selecteren. Dan met de rechtermuisknop 'image in partition installieren'. Nu moet je een van de vrije partities kiezen. De lijst bevat meer partities dan er werkelijk zijn (althans in de KCC versie die ik gebruik). Zo, dat was hem denk ik. Zelf heb ik e2 op mijn harddisk staan, en die harddisk heb ik op mijn Linux systeem geformatteerd.
FSCR Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Geplaatst: 15 juli 2009 Bedankt zover, ga van het weekend weer even verder proberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen