Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met welke programma kan ik me eigen Crd'tjes maken? Want als ik bij Software zie nergens Crd staan.

Geplaatst:

Der zijn der heel veel: creacrd, crdmaker, crdbuilder, crdtools, crdkit,..<BR>Als je der geen vindt geef dan een seintje, dan stuur ik er wel een paar op.<P>Grtz,<BR>Assie

Geplaatst:

Ik ben vergeten te zeggen dat het een 1.6 kaart is, als het wat uitmaakt. Maar welke van die programma's is nou het beste en het makkelijkste

Geplaatst:

Ze doen allemaal zowat hetzelfde. Ze helpen je bij het maken van de crd. Je kan natuurlijk ook wat uitgebreidere programma's gebruiken zoals FMCard. die gebruik ik altijd (ik heb ook een ACS 1.6), maar daarmee kun je PW niet vrijschakelen. Ik zou als ik jou was eens wat beginnen te experimenteren met FMCard omdat die wel gemakkelijk in gebruik is. Met FMCard kan je naast het maken van crd's deze ook meteen proggen. De andere programma's helpen je allen maar bij het maken van crd's. <BR>Trouwens, het verschil tussen een ACS 1.2 en ACS 1.6 is dat zij andere geheugenadressen hebben. <P>Grtz,<BR>Assie

Geplaatst:

voor mij ook, alvast bedankt<P> simonj95@hotmail.com

Geplaatst:
laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>maar downloaden kun je hem niet !!!<P><BR>Kierewiet<p>[ 20-05-2001: Message edited by: kierewiet ]
Geplaatst:

ik krijg steeds een fout melding bij het downloaden,<BR> kan iemand hem toch mailen?<BR>THANKS

Geplaatst:

Op de site van Tony Doe vind je hem wel!<P>Grtz,<BR>Assie

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.