divace Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Door het gedoe van cd ging ik zojuist op zoek naar een alternatief. Waarschijnlijk meerdere met mij. De site van Ziggo is onbereikbaar. Heeft canal digital het nu echt verprutst?
GeniusX Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Wat denk je zelf, overigens doet ie het bij mij wel...
Pjotrb Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Je moet Canal Digitaal niet overal de schuld van geven, hoor... 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Littlesat Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Er wordt hier bedoeld dat de Ziggo site plat ligt omdat ALLE CDS abonnees zich nu allemaal tegelijk aanmelden bij Ziggo... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Outta space Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Hier geen problemen met de Ziggo site. Maar ben er wel wezen kijken op de site na het gedoe van CDS de laatste tijd(vooral nu Boomerang weg is). Bijna helemaal zeker dat er een brief naar CDS gaat, het één en ander te koop komt te staan, daarvoor een PVR voor DVB-C voor terug komt. Een simpele satelliet ontvanger er dan later weer bij en de schotel een tikkie geven naar de britten. Dat is zoals ik er nu over denk.
Littlesat Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Tuurlijk zijn er geen problemen met de Ziggo website. Dit was cynisch bedoeld(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Pjotrb Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Origineel bericht van: Littlesat Er wordt hier bedoeld dat de Ziggo site plat ligt omdat ALLE CDS abonnees zich nu allemaal tegelijk aanmelden bij Ziggo... Ben ik even blij dat ik dat twee maanden geleden al gedaan heb... 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
klaas Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Zelfs de moderatoren zijn zich massaal aan het aanmelden bij Ziggo. Dat moet haast wel aangezien dit topic nog steeds bij "nieuws" staat. Wat een gekkenhuis zeg. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
tfh Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Origineel bericht van: klaas Zelfs de moderatoren zijn zich massaal aan het aanmelden bij Ziggo. Dat moet haast wel aangezien dit topic nog steeds bij "nieuws" staat. Wat een gekkenhuis zeg. Mwoah Het bevalt prima bij Ziggo hoor. Mooi beeldje. Zeker in vergelijking met C+NL
Ome Merde Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Zelfs de moderatoren zijn zich massaal aan het aanmelden bij Ziggo. Dat moet haast wel aangezien dit topic nog steeds bij "nieuws" staat mhoa, 's nachts modereren in vakantietijd ? grapjas merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen